آخرین خبر

فریدون جیرانی مستندهای کمیاب را بررسی می‌کند

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، در ادامه نمایش‌های ویژه فیلم‌های هنری و تجربی، سری اول «سینما، پرتره» از روز شنبه ۲۱ مرداد تا پنجشنبه ۲۶ مرداد در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

این رویداد، به نمایش مستندهای جذاب و دیدنی درباره سینماگران بزرگ تاریخ سینما اختصاص دارد. هر روز از ساعت ۱۹ این مستندها به نمایش در خواهد آمد و پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی اثر، در کنار گفتگو درباره چهره سینمایی مورد بحث، با امیر قادری و همراهی سینماگران نام‌آشنا برگزار می‌شود.

در این رویداد فیلم‌های مستند کمیاب «فیلنی هرگز پایان نمی‌یابد» به کارگردانی یوجینو کاپوچو، مستند «جانگو و جانگو – سرجو کوربوچی» به کارگردانی لوکا رنا، مستند «روح پیتر سلرز» به کارگردانی پیتر مداک، مستند «لینچ- اوز» به کارگردانی الکساندر او فیلیپ، مستند «فورمن در برابر فورمن» به کارگردانی هلنا ترشتیکوا و یاکوب هینا و مستند «چشمان اورسن ولز» به کارگردانی مارک کوزینز با زیرنویس فارسی، به نمایش در می‌آیند.

فریدون جیرانی، بهروز افخمی، احمد الستی، فرزاد موتمن و علیرضا رئیسیان به عنوان کارشناسان مهمان در این نشست‌ها حضور خواهند یافت.

حضور در این رویداد برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

علاقه‌مندان برای رزرو صندلی می‌بایست در باشگاه مخاطبان «هنر و تجربه» ثبت‌نام کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فریدون جیرانی مستندهای کمیاب را بررسی می‌کند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید