آخرین خبر

جزییات تازه از توقف تولید یک پروژه سینمایی/ بانی «کاباره» کیست؟

به گزارش آوای ایرانیان «کاباره» عنوان یک پروژه سینمایی است که با سفارش یک فرد ایرانی ساکن خارج در داخل کشور کلید خورده بود که به دلیل نداشتن مجوزهای لازم، تولید آن متوقف شد.

سفارش‌دهنده و حامی مالی این فیلم که به صورت زیرزمینی در حال تولید بوده، فردی به نام کاوه فرنام است که پیش‌تر نیز سابقه حمایت از برخی تولیدات سینمای ایران را در کارنامه خود داشته است.

این پروژه با همراهی برخی از سینماگران شناخته‌شده داخلی در حال تولید بود و ایفای نقش اصلی آن را یکی از بازیگران زن باسابقه سینمای ایران برعهده داشته است.

عوامل این فیلم پیش‌تر برای دریافت مجوز ساخت از سازمان سینمایی فیلمنامه‌ای جعلی ارائه کرده بودند و به‌رغم رد شدن همان فیلمنامه، تولید پروژه را در هفته‌های اخیر در تهران کلید زده بودند.

داستان فیلمنامه این پروژه درباره سرگذشت زنی است که در سال‌های پیش از انقلاب در کاباره کار می‌کرده و بعد از انقلاب بیکار شده است.

ارائه تصویری سیاه از وضعیت مردم ایران در سال‌های پس از انقلاب یکی از اصلی‌ترین رویکردهای محتوایی این پروژه سفارشی بوده است که با حمایت سرمایه‌گذاران خارج از کشور در دست تولید بود اما در حال حاضر متوقف شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جزییات تازه از توقف تولید یک پروژه سینمایی/ بانی «کاباره» کیست؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید