آخرین خبر

مسعود راستین از شهدا و جنگ می خواند

به گزارش آوای ایرانیان، مسعود راستین خواننده درباره اثر جدید خود گفت: اثر جدیدم «شهر من و تو» با موضوع شهدا و جنگ در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی منتشر می شود که ویدئو کلیپ این اثر همزمان با انتشار اثر در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

این خواننده در ادامه بیان کرد: در جامعه ما با پیشرفت تکنولوژی مردم ایران با وجهه دیگری از جنگ و شهدا آشنا شدند که هدف ما این بود از رسالت و از خود گذشتگی های این عزیزان بیشتر بگوییم.

وی افزود: در ابتدا یک قطعه ساخته شد و چندین سال در آرشیو من بود که با همکاری و همفکری فرید حامدی تصمیم گرفتیم شعر مناسبی انتخاب کنیم که درباره جنگ و شهدا باشد در نتیجه این اثر موسیقایی در استودیو سرنا ضبط شد و قرار است از سوی موسسه بین المللی فرهنگی_هنری پیکادو منتشر شود.

این هنرمند در ادامه تاکید کرد: هدف ما این است که نسل جدید بیشتر با موضوع جنگ آشنا شود و بهتر است از رویکرد نسبی دور شویم زیرا تاثیرگذار نیست در نتیجه ما سعی کردیم با رویکرد کاملا جدید مخاطب و جوانان را با موضوع جنگ و شهدا آشنا کنیم.

این خواننده درباره اعضا و نوازندگان گفت: ژانر این اثر پاپ_کلاسیک است و از ارکستر و سازهای زهی در این اثر استفاده شده است. همچنین ایمان جعفری پویان «کلارینت»، بابک ریاحی پور «گیتار باس»، علی جعفری پویان «ویولن»، تینا جامه گرمی، یگانه حسینی نیا، میلاد موحدی «تنظیم کننده» از اعضا و نوازندگان گروه هستند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مسعود راستین از شهدا و جنگ می خواند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید