آخرین خبر

اختتامیه جایزه انجمن صنفی روزنامه‌ نگاران برگزار می‌شود

 

به گزارش آوای ایرانیان اختتامیه دومین دوره جایزه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران پنجشنبه دوم شهریور برگزار می‌شود.

 

امین شول سیرجانی عضو هیأت مدیره انجمن و دبیر دومین دوره جایزه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران با اعلام این‌خبر گفت: ۳۵۵ اثر از ۲۰۴ روزنامه‌نگار در سه قالب گزارش مکتوب، مصاحبه مکتوب و آثار چندرسانه‌ای از سوی هیأت داوران بررسی می‌شود.

 

وی ادامه داد: پنج داور در بخش مکتوب و سه داور در بخش چندرسانه‌ای این وظیفه را بر عهده دارند که در روزهای آینده با برگزاری جلسات نهایی آثار برگزیده هر بخش را انتخاب می‌کنند. داوران بر اساس شاخص‌های تعیین شده از سوی هیأت مدیره انجمن انتخاب شدند. همچنین به منظور پیشگیری از بروز هرگونه شائبه درباره روند داوری، هیچیک از داوران در انجمن صنفی مسئولیتی ندارند و به صورت مستقل کار داوری را انجام می‌دهند. داوران به صورت جداگانه و بدون اطلاع از رأی همکارانشان آثار هر بخش را بررسی کرده و سرانجام در جلسه نهایی، داوران درباره آثار برگزیده تبادل‌نظر و جمع‌بندی می‌کنند.

 

وی افزود: دبیری هیأت داوران جایزه امسال بر عهده سعید ارکان‌زاده‌یزدی از روزنامه‌نگاران خوشنام و کارشناسان زبده این حوزه است. سایر اعضای هیأت داوران هم از روزنامه‌نگاران باسابقه و ارزشمند کشور هستند که در بیانیه پایانی هیأت داوران، معرفی می‌شوند.

 

دبیر دومین دوره جایزه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران گفت: مقایسه جایزه انجمن با جشنواره سراسری مطبوعات که از سوی وزارت ارشاد برگزار می‌شود از اساس اشتباه است. انجمن صنفی یک نهاد مستقل است که می‌کوشد بر اساس سیاست‌های خودش رویدادهایی را برنامه‌ریزی و اجرا کند. فلسفه شکل‌گیری جایزه روزنامه‌نگاری انجمن در دوره اول این بوده که به گزارش‌های تحقیقی و اثرگذار جایزه بدهند. ما امسال در هیأت مدیره گفت‌وگو کردیم که یک گام رو به جلو برداریم و به رغم تنگناهای مالی و اجرایی دو بخش مصاحبه مکتوب و چندرسانه‌ای را به فراخوان اضافه کردیم.

 

در پایان شول سیرجانی افزود: با نظر اعضای هیأت مدیره احتمالاً فراخوان دریافت آثار در سال آینده با تغییرات بیشتری نسبت به امسال منتشر شود.

 

آئین اختتامیه دومین دوره جایزه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران پنج‌شنبه دوم شهریور ساعت ۱۰ تا ۱۲ در انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران برگزار می‌شود.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اختتامیه جایزه انجمن صنفی روزنامه‌ نگاران برگزار می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید