آخرین خبر

مدیران تئاتر فجر و سازمان فرهنگ و ارتباطات با هم گفتگو کردند

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، جلسه هم‌اندیشی بین مدیران چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی و رییس جشنواره، مهدی حامدسقایان دبیر چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، عبدالرضا سیفی مدیرکل همکاری‌های تنظیم‌گری صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هادی نکونود رئیس اداره نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مژگان وکیلی مدیر امور بین‌الملل اداره‌کل هنرهای نمایشی در دفتر مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد.

در این دیدار اهداف جشنواره و زمینه‌های همکاری‌های لازم با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در برگزاری شایسته و حضور گروه‌های شاخص بین‌المللی در این رویداد مهم مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد بخش فرهنگی سفارت‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، مجدانه وارد گفت‌وگو و دعوت از گروه‌های نمایشی فعال و شناخته‌شده شوند و در معرفی این گروه‌ها به دبیر خانه چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فعالیت و همکاری مؤثر داشته باشند.

برگزاری ویدئو کنفرانس با رایزن‌های کشورمان در خارج از کشور به‌ صورت زودهنگام با هدف تبیین اهداف و برنامه‌های این جشنواره بین‌المللی از سایر برنامه‌های این جلسه بود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مدیران تئاتر فجر و سازمان فرهنگ و ارتباطات با هم گفتگو کردند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید