آخرین خبر

«خواب زمستانی» در خانه نمایش مهرگان

 

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از مشاور رسانه‌ای گروه، نمایش «خواب زمستانی» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی مریم رادپور از ۳۱ مرداد ماه در خانه نمایش مهرگان روی صحنه رفته است، این نمایش دارای سه اپیزود متفاوت است و سومین تجربه کارگردانی مریم رادپور در عرصه تئاتر محسوب می‌شود.

 

حدیثه ‌حسینی، ملیحه مقیمی اسفندآبادی، سمیه ‌انصاری، مریم ‌رادپور و ارغوان رهین در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

 

از دیگر عوامل نمایش «خواب زمستانی» می‌توان به دستیار کارگردان و برنامه ریز: سپیده حسینی، منشی صحنه: لیلا انصاری، مدیر صحنه: مهناز اینانلو، عکاس: فاطمه حسینی، طراح لباس: مریم رادپور، روابط عمومی و تبلیغات: سیدمحمدصادق سیادت، موسیقی و طراح صدا: مهدی نامجو، ساخت تیزر: ابوالفضل نباتی، میثم امینیان و نور: رهین بالایی اشاره کرد.

 

در خلاصه داستان این نمایش که روایتی از سه زن در سه اپیزود متفاوت است، آمده است: داستان اول روایت سه خواهر ساکن آپارتمانی در جنوب تهران است که درگیر مشکلات متعددی هستند و ناخواسته وارد ماجرای خطرناکی می‌شوند. روایت دوم، مربوط به‌ فرشته، نویسنده‌ای با مشکلات روحی است که لحظات قبل از اعدام خود را سپری می‌کند. روایت سوم، مربوط به زینت، کارمند غسالخانه از تجربیات و کژالش است.

 

این اثر تا ۱۵ شهریور ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در خانه نمایش مهرگان روی صحنه خواهد رفت، علاقه مندان جهت تماشای این نمایش می‌توانند به خانه نمایش مهرگان به آدرس خیابان وصال شیرازی، بالاتر از تقاطع طالقانی، کوچه فرهنگی مراجعه کنند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«خواب زمستانی» در خانه نمایش مهرگان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید