آخرین خبر

زمان اکران «بچه زرنگ» مشخص شد

به گزارش آوای ایرانیان انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری با برخی تغییرات در نسخه نهایی، برای اکران عمومی در اوایل مهرماه آماده می‌شود.

نسخه‌ای از «بچه‌زرنگ» برای اولین بار در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی و بعد از کاندیداتوری در شش بخش اصلی جشنواره، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن شد.

این فیلم اولین ورود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عرصه ساخت انیمیشن سینمایی است، همچنین «بچه‌زرنگ» سومین فیلم «گروه هنرپویا» بعد از «فیلشاه» و «شاهزاده‌روم» است که هر دو گفته می‌شود، پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران تا امروز هستند.

«بچه زرنگ» ماجرای پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند و در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرار آمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است…

«بچه‌زرنگ» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «گروه هنرپویا» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری است که با همت نزدیک به ۲۵۰نفر از جوانان هنرمند ایران به کارگردانی مشترک بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی ساخته شده است.

پخش «بچه‌زرنگ» بر عهده فیلمیران است و با دریافت پروانه نمایش، برنامه‌ریزی‌ها برای اکران عمومی این اثر در اوایل مهر ماه در حال انجام است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “زمان اکران «بچه زرنگ» مشخص شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید