آخرین خبر

نمایشگاه کتاب «ستاره در گهواره» برگزار می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان نمایشگاه «ستاره در گهواره» با موضوع عاشورا در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری هر ماه منتخبی از کتاب‌های موجود در کتابخانه را با موضوعی اختصاصی به نمایش می‌گذارد. در نمایشگاه شهریور این‌رویداد با عنوان «ستاره در گهواره» منتخبی از کتاب‌های فارسی با موضوع عاشورا به نمایش گذاشته می‌شود که اسامی تعدادی از کتاب‌های موجود در این نمایشگاه شامل و ناگهان پرنده شد سروده محمد کاظم مزینانی، داستان عاشورا نوشته محمدسعید بهمن‌پور و تصویرگری پرویز اقبال، آن شب آن سردار نوشته مسلم ناصری و تصویرگری سعید رزاقی، اصحاب عاشورا نوشته محمدصادق موسوی‌گرمارودی، رد پای خورشید نوشته مهدی محدثی، بچه‌های تشنگی سروده حمید هنرجو با نقاشی محمدرضا لواسانی، تشنه‌تر از من نوشته ابراهیم حسن‌بیگی با نقاشی ایرج اسکندری و ظهور روز دهم سروده قیصر امین‌پور است.

همچنین به مناسبت ۲۷ شهریور روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت شهریار شاعر هنرمند کشورمان نمایشگاه دیگری در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برقرار است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه‌ می‌توانند تا پایان شهریور روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ به کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالداسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران کانون مراجعه کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نمایشگاه کتاب «ستاره در گهواره» برگزار می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید