آخرین خبر

شاهرخ خان باز هم رکورد شکست/ یک افتتاحیه بالیوودی با «جوان»

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، «جوان» که از پنجشنبه افتتاح شد با نسخه هندی زبان فیلم ۹.۴ میلیون دلار در هند و ۱.۳ میلیون دلار در دیگر نسخه‌های دوبله شده به زبان تامیلی و تلوگو فروش کرد. با محاسبه فروش خارج از کشور، «جوان» در روز افتتاحیه‌اش ۱۵.۶ میلیون دلار فروخته است.

«پاتان» شاهرخ خان که ژانویه اکران شد، رکورددار قبلی یک فیلم هندی زبان شد که در اولین روز اکرانش در سینماها ۸.۳۲ میلیون دلار در هند و ۴.۵ میلیون دلار در دیگر نقاط خارج از کشور فروخت و افتتاحیه‌ای ۱۲.۷ میلیون دلاری را رقم زد.

در همین حال ایندین اکسپرس گزارش کرده که فروش روز دوم فیلم در هند هم برابر ۵۳ کرور بود (بیش از ۶.۶ میلیون دلار) که تقریبا نزدیک به روز افتتاحیه فیلم قبلی شاهرخ خان یعنی «پاتان» است. به گزارش این منبع «جوان» در ۲ روز به فروش ۲۰۰ کروری (۲۵ میلیون دلاری) رسیده است که برابر با بودجه ساخت فیلم است.

«جوان» به کارگردانی آتلی کومار ساخته شده که پیش از این ۳ فیلم پرفروش به زبان تامیلی با بازی ویجی ارایه کرده بود: «تری» (۲۰۱۶)، «مرسال» (۲۰۱۷) و «بیگیل» (۲۰۱۹).

بازیگران «جوان» شامل نایانتارا، ویجی ستوپاتی، پریامانی، سانیا مالهوترا و ریدی دوگرا هستند و دیپیکا پادوکن در یک نقش کوتاه در آن ظاهر شده است.

در «جوان» شاهرخ خان در نقشی دوگانه به عنوان پدر و پسری بازی کرده که قصد دارند فساد را در جامعه هند اصلاح کنند. این فیلم در ردیف چندین فیلم پرفروش تامیل زبان ساخته اس. شانکار جای گرفته که به آسیب‌های اجتماعی هند می‌پردازند. آتلی قبل از اولین کارگردانی‌اش با «راجا رانی» استودیوی فاکس استار در سال ۲۰۱۳ دستیار این کارگردان بود.

گوتام دوتا مدیر عامل بزرگ‌ترین زنجیره مالتی پلکس هند عشق و استقبال تماشاگران در اولین روز اکران «جوان» را بی‌نظیر و هیجان‌انگیز خواند و افزود: این توجه اثبات کننده اهمیت و قدرت فیلم‌های سرگرم‌کننده‌ در صنعت سینماست و این نمایش پر اکشن با ستارگان محبوب خود جذابیت واقعی ملی دارد.

موفقیت «جوان» به معنی بازگشت قابل توجه و ناگهانی گیشه هندی زبان بالیوود است که سال ۲۰۲۲ که فیلم‌های جنوب هند در حال رشد بودند، وضعیت ضعیفی یافته بود.

در همین حال فیلم‌های جنوب نیز به فروش عالی خود ادامه می‌دهند که «جیلر» راجینیکانث و «پونیین سلوان: قسمت دوم» مانی راتنام از جمله آنها هستند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شاهرخ خان باز هم رکورد شکست/ یک افتتاحیه بالیوودی با «جوان»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید