آخرین خبر

پخش سریال‌های جدید خارجی در شبکه تماشا/ جومونگ بازمی‌گردد

 

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، چند سریال جدید خارجی از شامگاه روز شنبه بیست و پنجم شهریور همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول در شبکه تلویزیونی تماشا روی آنتن می‌روند.

سریال «امپراطور اشک‌ها» از شامگاه شنبه بیست و پنجم شهریور جایگزین سریال «افسانه جونگ میونگ» می‌شود.

«امپراطور اشک‌ها»، یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی با بازی جو سانگ ووک به عنوان شخصیت اصلی است.

این سریال داستان زندگی تائجونگ یی بانگ وون، سومین پادشاه سلسله چوسان را روایت می‌کند که چگونه فرزند یک خانواده با دیدگاهی متفاوت و زیادی خواهانه سرنوشت یک خاندان و در ادامه آن یک کشور را تغییر می‌دهد تا جایی که به پادشاهی می‌رسد.

این مجموعه ساعت ۱۹ به مدت ۹۰ دقیقه پخش و در ساعات ۱، ۷ و ۱۳ مجددا پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

مجموعه پرطرفدار «افسانه جومونگ» نیز در نوبت پخش این شبکه در باکس ویژه سریال‌های شرقی قرار گرفته است.

در جدول برنامه‌های ساعت ۲۱، شبکه تماشا سریال‌های بلند پلیسی، جنایی و معمایی را در نظر گرفته و قرار است سریال «مظنون» محصول آمریکا روی آنتن برود.

ژانر این سریال اکشن و جنایی است و داستان هارولد فینچ برنامه‌نویس ثروتمندی است که یک هوش مصنوعی را به دستور دولت ساخته و می‌تواند فعالیت‌های مجرمانه منجر به قتل را پیش‌بینی کند. اما هوش مصنوعی این توانایی را نیز دارد جنایاتی را که جان مردم عادی را تهدید می‌کند، شناسایی کند اما حکومت تنها به داده‌های حاوی حملات تروریستی که کشور را هدف قرار می‌دهند، اهمیت می‌دهد. هارولد سراغ یک آدمکش حرفه‌ای می‌رود تا به او در راه نجات انسان‌ها کمک کند.

این سریال طی پنج فصل ساخته شده و دوبله آن به مدیریت سعید شیخ‌زاده در واحد دوبلاژ سازمان صدا و سیما صورت گرفته و منوچهر زنده‌دل، زهره شکوفنده، سعید مظفری، همت مومیوند، اکبر منانی از گویندگان این سریال هستند.

این سریال هر شب ساعت ۲۱ از شبکه تماشا پخش و در ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد هم از این شبکه بازپخش می‌شود.

سریال «ندای امید» هم به کارگردانی آلفونسو مورنو در سال ۲۰۱۹ توسط کشور آمریکا در ژانر درام خانوادگی ساخته شده و نامزد جایزه جویی ونکوور شده است.

این سریال درباره زندگی خواهران و برادران یتیم لیلیان و گریس است که از هم جدا می‌شوند اما بعداً در بزرگسالی در اوایل دهه ۱۹۰۰ دوباره به هم می‌پیوندند و آنها تصمیم می‌گیرند در دهکده قدیمی خود برای کودکان بی‌سرپرست یتیم‌خانه‌ای دائر می‌کنند که در این راه داستان‌های متفاوتی پیش می‌آید.

 

در این سریال مورگان کوهان، جاسلین هودن، رایان جیمز هاتانکا، گرگ هاوانسیان، وندی کروسون و نیل کرون به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

سریال «ندای امید» هر شب ساعت ۲۲ و تکرار روز بعد ساعات ۱۶، ۱۰، ۴ از شبکه تماشا پخش می‌شود.

 

«لوپن»، عنوان سریالی در ژانر اکشن-جنایی و درام و محصول سال ۲۰۲۱ کشور فرانسه است.

 

داستان این سریال که برگرفته از داستان معروف «آرسن لوپین» است، روایت‌گر زندگی سارق جوانی به اسم «آسان دیوپ» که تصمیم می‌گیرد به تلافی بلایی که خانواده‌ای ثروتمند بر سر پدرش آوردند، از آن‌ها انتقام بگیرد.

 

در این سریال عمر سی، وینسنت لاندز، آنتوان گای، کلوتیلد هزم و لودویین سگنیر به هنرمندی پرداخته‌اند.

بینندگان تماشا می‌توانند این سریال را هر شب ساعت ۲۳ و در ساعات ۵، ۱۱ و ۱۷ در باکس‌های بازپخش مشاهده کنند

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پخش سریال‌های جدید خارجی در شبکه تماشا/ جومونگ بازمی‌گردد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید