آخرین خبر

«قوی‌ترین» به خانه نمایش دا آمد

به گزارش آوای ایرانیان نمایش «قوی‌ترین» به نویسندگی یوهان آگوست استریندبرگ با ترجمه و کارگردانی مهسا گنجی از روز گذشته دوشنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۹ در خانه نمایش دا روی صحنه رفته است.

نمایش «قوی‌ترین» یک مونودرام تحلیلی روان‌شناختی چندبعدی و دارای لایه‌هایی از اکسپرسیونیسم است که هنگامه ارجمند، نازنین حلاج‌فر، نیلوفر صاهی، تابان عسگری، نیلوفر موید و مهسا گنجی، بازیگران این اثر نمایشی هستند.

در خلاصه نمایش «قوی‌ترین» آمده است: نمایش «قوی‌ترین»، زندگیِ ۲ بازیگرِ تئاتر را در سال ۱۸۸۸ در یک وضعیت نابه‌سامان در استکهلم سوئد در کافه‌ای که فقط مختص به خانم‌هاست، به تصویر می‌کشد. در این اثر، درگیری‌های ذهنی، روحی و روانی بین طبقات بالا و پایین و جنگ و جدل در مثلثِ قدرت و عشق و پیش داوری‌های بین ۲ زن را شاهد هستیم.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از مهدی شوقی سرپرست گروه صحنه و مسئول اتاق فرمان، امیرحسین کُنانی مدیر صحنه، حمید ناصر مدیر تولید و اجرا، نسترن ‌اسکندرپور سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز، ساحل بیات، فلور رحیمی خمامی دستیاران مدیر صحنه، هنگامه ارجمند مدیر تدارکات، مهسا گنجی طراح لباس و دکور، پانیا بختی اجرای طرح و دوخت لباس، امید ‌علیزاده طراح گریم، مهدی بلالی‌کسلانی دستیار گریم، فرزین ‌شکاری عکاس، تصویربردار، ساخت تیزر و موشن گرافیست، دانیال عرب‌زاده طراح پوستر، لوگو، بروشور و موشن‌های تبلیغاتی، فریبا جدیدی تبلیغات فضای مجازی، شهر آشوب ‌مفتاحی مدیر هماهنگی، نسترن ‌اسکندرپور روابط عمومی.

نمایش «قوی‌ترین» از ۲۷ شهریور تا ۷ مهر ساعت ۱۹ در سالن شماره ۲ خانه نمایش دا به صحنه می‌رود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«قوی‌ترین» به خانه نمایش دا آمد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید