آخرین خبر

«آسمانی‌ترین مهربانی» به چاپ دهم رسید

 

به گزارش آوای ایرانیان کتاب «آسمانی ترین مهربانی» نوشته سید مهدی شجاعی توسط انتشارات نیستان به تازگی به چاپ دهم رسیده است.

کتاب آسمانی‌ترین مهربانی مجموعه‌ای از احادیث قدسی و نبوی و سخنان معصومین علیهم السلام درباره حضرت جواد الأئمه (ع) است که توسط شجاعی جمع آوری شده‌اند. در این‌کتاب منبع هر حدیث یا روایت نیز همراه با توضیح (در صورت نیاز) درج شده است.

بخش‌های پایانی کتاب به چند نمونه از نامه‌هایی که امام جواد به افراد مختلف نوشته‌اند، اختصاص دارد. مشخصات ظاهری امام، نام‌ها و کنیه‌ها و القاب حضرت، زیارت نامه‌ی حضرت جواد به نقل از سید بن طاووس به همراه ترجمه و در آخر چند حدیث از سخنان گهربار امام آمده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

می‌خواستم تو را خورشید بنامم. از روشنایی منتشرت. دیدم که خورشید، سکه صدقه‌ای است که تو هر صبح از جیب شرقی ات در می آوری، دور سر عالم می‌چرخانی و در صندوق مغرب می‌اندازی. و بدین سان استواری جهان را تضمین می‌کنی. می‌خواستم نام تو را ابر بگذارم- از شدت کرامتت. دیدم که نسیم، فقط بازدم توست که در فضای قدسی فرشتگان تنفس می‌کنی. به اینجا رسیدم که: زیباترین و زیبنده‌ترین نام، همان است که خدا برای تو برگزیده است، ای کریم‌ترین بخشنده ی روی زمین. ای جواد!

چاپ دهم این کتاب با ۱۵۲ صفحه و قیمت ۱۱ هزار تومان عرضه شده است.

 

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«آسمانی‌ترین مهربانی» به چاپ دهم رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید