آخرین خبر

پیام قادر آشنا به جشن مهر سینمای ایران

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی جشن مهر سینمای ایران، همزمان با آغاز جشن ملی مهر سینمای ایران، قادر آشنا دبیر این رویداد طی پیامی به جامعه هنری و سینمایی کشور این جشن را همایشی فراگیر برای همدلی و هم‌افزایی، احترام به گنجینه پیشکسوتان و رویش و رونق سینما در مقیاس ملی عنوان کرد.

متن پیام دبیر جشن مهر سینمای ایران به این شرح است:

«پدیده‌های مطلوب هنری، پرستار بی‌دریغ انسان و آموزگار مسلم اجتماعند که با زمان‌آگاهی و مسئولیت‌پذیری، معنویت و معرفت را ترویج می‌دهند. سینما که برساخته خلاق همه هنرهای آدمیزادی است، سیادت خود را از توجه به تربیت فردی و جمعی و خصلت آیینه‌گونی به دست آورده است. تبدیل سفارش‌های اجتماعی به دستکارهای هنری، اعجاز سینماست. ابتکاری که هوشمندانه، انسان را به اخلاق و اصلاح دعوت می‌کند و موجد گفتمان موثری است که سعادت و رستگاری انسان و پیرایش جامعه را جویاست.

جشن مهر سینمای ایران، چشم‌انداز چنین اندیشه‌ای است. همایشی که با تاکید بر همدلی و هم‌افزایی، احترام به گنجینه پیشکسوتان، رویش و رونق سینما را آرزومند است.

در این اتفاق، با تمرکز بر روز ملی سینما به عنوان وفاق ملی اصحاب اندیشمند سینما، خواهیم کوشید استعدادها و ابتکارات هنرمندان استان‌ها را بیش از پیش دریابیم و به تحقق عدالت فرهنگی و توسعه هنر اسلامی، قدمی به صدق برداریم.

در این مسیر، مشفقانه، اهتمام مسئولان ملی و استانی را چشم انتظاریم و ایمان داریم که دشواری‌های پیش رو را مومنانه پشت سر خواهیم گذارد و در مقصد موفقیت، به غرور و افتخار، سربلندی هنر تمدن ایران اسلامی را جشن خواهیم گرفت.»

جشن ملی مهر سینمای ایران به دبیری قادر آشنا و زیر نظر معاونت مطالعات و فناوری سینمایی از ۲۹ شهریور ماه تا ۱۰ مهر ماه در استان‌ها و ۱۳ مهر ماه در تهران برگزار می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پیام قادر آشنا به جشن مهر سینمای ایران”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید