آخرین خبر

انتخاب «میدون» از بین ۸ هزار متقاضی/ چالش بازرگانی چه بود؟

به گزارش مصطفی خلیل‌زاده تهیه‌کننده برنامه «میدون» درباره این فصل از برنامه و جزئیات آن گفت: ما بیش از ۱۵ قسمت ضبط کرده‌ایم که مدتی است پخش آن قسمت‌ها هم آغاز شده است و بنا داریم تا ۷۰ قسمت در این فصل به تولید برسانیم.

وی درباره تعداد ۸ هزار متقاضی برای حضور در برنامه و کسب و کارهای مشابه در میان این افراد بیان کرد: تلاش ما این است که از میان اینها سراغ کسب و کارهای مشابه نرویم. سعی ما این است که در میان هم صنف‌ها بهترین‌ها را انتخاب کنیم. مولفه‌هایی هم داریم و جذابیت برنامه هم به تنوع است.

این تهیه‌کننده به برخی مولفه‌ها برای انتخاب افراد اشاره و عنوان کرد: به طور مثال داستان افراد در سرمایه‌ای که دارند و آن را به کسب و کار رسانده‌اند بسیار مهم است. مباحث اقتصادی کسب و کارها را بررسی می‌کنیم تا صرفا یک ایده نباشد بلکه به توسعه و درآمد رسیده باشد و از نوعی سودآوری و شبکه فروش برخوردار باشد.

خلیل‌زاده در بخش دیگر درباره معرفی این کسب و کارها و چالش با بازرگانی صدا و سیما تصریح کرد: بعد از سه فصلی که برنامه روی آنتن است این چالش هم حل شده اما یک ملاحظه این بود که تعداد اسم بردن از برندها در مدت زمانی کوتاه در برنامه خیلی زیاد نباشد. از طرفی بازرگانی صدا و سیما هم به این نتیجه رسیده است که اینها می‌توانند به تولید ایرانی کمک کنند البته اینها برندهای مشهوری هم نیستند و چالش چندانی وجود ندارد.

خلیل‌زاده درباره بخش سخت این برنامه یادآور شد: قسمت چالشی این است که کسی که به برنامه می‌آید، کسب و کار اقتصادی واقعی داشته باشد چون اعتبار تلویزیون و اعتماد مردم را در بردارد و این خط قرمز ما است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انتخاب «میدون» از بین ۸ هزار متقاضی/ چالش بازرگانی چه بود؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید