آخرین خبر

فیلم و سریال هست اما فقط برای عده‌ای/ ما بازیگر چندروزه نیستیم

به گزارش آوای ایرانیان عزت الله رمضانی‌فر بازیگر سینما و تلویزیون درباره اینکه چرا چند سالی است در سریال‌ها حضور ندارد به  بیان کرد: برای من کیفیت پروژه خیلی اهمیت دارد و قبل از اینکه صحبتی از مسائل کنم درباره کیفیت فیلمنامه و کار سوال می‌پرسم. اینکه نویسنده و کارگردان چه کسانی هستند و کار چطور پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: باید حساس باشیم و مراقبت کنیم که در هر کاری بازی نکنیم. برخی به یک بازیگر پیشکسوت برای پنج روز یا ۱۰ روز پیشنهاد می‌دهند اما ما بازیگر چندروزه نیستیم و این‌ها باعث می‌شود ما تن به هر قراردادی ندهیم.

این بازیگر درباره اینکه بیشتر ترجیح می دهد در سینما یا تلویزیون حضور داشته باشد اظهار کرد: فرق بین تلویزیون و سینما در این است که تلویزیون بیننده‌ای میلیونی دارد و مخاطب بیشتری دارید. به تازگی یک سریال پیشنهاد شده که هنوز قطعی نشده است و فعلا نمی‌توان اسم اثر و تهیه‌کننده را بگویم چون هنوز قرارداد به طور کامل بسته نشده است.

رمضانی‌فر در بخش پایانی درباره یک گلایه دائمی خیلی از پیشکسوت‌ها بیان کرد: فکر می‌کنم این دغدغه و گلایه برای خیلی از پیشکسوت‌ها وجود دارد که از وضعیت تولید ناراحت هستند و فکر می‌کنم شرایط تولید فیلم و سریال خوب نیست. البته وضعیت به گونه‌ای است که باندبازی و رفیق‌بازی وجود دارد و در واقع فیلم و سریال وجود دارد اما در کارهای تولیدی فقط از یک عده استفاده می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فیلم و سریال هست اما فقط برای عده‌ای/ ما بازیگر چندروزه نیستیم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید