آخرین خبر

اضافه شدن ۲ سینمای جدید به سینماهای گروه «هنر و تجربه»

به گزارش آوای ایرانیان یه نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنر و تجربه»، مجموعه سینمایی رو باز باغ کتاب تهران و مجتمع فرهنگی سینمایی «هنر و تجربه» بابل به مجموعه سینماهای «هنر و تجربه» اضافه شدند.

 

مجموعه سینمایی رو باز باغ کتاب تهران دارای سه سالن است که قرار است یک سالن به‌صورت اختصاصی به نمایش فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» اختصاص پیدا کند. این مجموعه سینمایی در بزرگراه شهید حقانی، ورودی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران قرار دارد.

 

مجتمع فرهنگی سینمایی «هنر و تجربه» بابل نیز دارای یک سالن به ظرفیت ۳۵۰ نفر است که از سال ۱۳۹۵ به‌صورت اختصاصی فیلم‌های «هنر و تجربه» را اکران می‌کرد و مجددا و پس از یک وقفه کوتاه از روز چهارشنبه سوم آبان‌ ماه نمایش فیلم‌های گروه «هنر و تجربه» با اکران مجموعه فیلم‌های کوتاه ژانر وحشت در این سینما آغاز می‌شود.

 

مجتمع فرهنگی و سینمایی «هنر و تجربه» بابل در میدان ولایت، بلوار نوشیروانی، انتهای پارک شهید شکری قرار دارد.

 

هم اکنون فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» در ۲۳ سالن سینما در تهران و شهرستان‌ها به صورت ثابت به نمایش در می‌آید.

 

فیلم های «هنر و تجربه» در تهران در سینماهای چارسو، کورش، موزه سینما، نارسیس، پرده طلایی، پرندمال، فرهنگ، باغ کتاب هر روز در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ و در شهرستان‌ها در سینماهای هویزه، ویلاژتوریست و اطلس مشهد، سوره و ساحل اصفهان، گلستان شیراز، مهر قدس همدان، عصر جدید گرگان، ستاره باران تبریز، بهمن سنندج، مهر ارومیه، تماشاخانه پارس کرمان، آزادی کرمانشاه، بازار شهر قم و «هنر و تجربه» بابل روزهای چهارشنبه هر هفته در ۲ سانس ۱۶ و ۱۸ به صورت ثابت به نمایش در می‌آیند.

 

همچنین علاوه بر سینماهای ثابت، برخی فیلم‌ها با توجه به استقبال مخاطبان در ۱۰ سینما نیز به صورت گردشی به نمایش در می‌آیند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اضافه شدن ۲ سینمای جدید به سینماهای گروه «هنر و تجربه»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید