آخرین خبر

«جشنواره فیلم‌های کوتاه داستانی» شبکه دو به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش گروه سیاسی عصر قانون به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، در چهارمین قسمت «جشنواره فیلم‌های کوتاه داستانی» آثاری همچون «محافظ» و «مستوره» پخش می‌شود.

 

فیلم کوتاه داستانی «محافظ» روایتی داستانی از آخرین ساعات زندگی یک مادر است که در حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز زمانی به شهادت می‌رسد که فرزندش در حال بیان کردن آرزوهای خود در بزرگسالی است … این اثر کاری از باشگاه فیلم سوره است.

 

فیلم نیمه بلند داستانی «مستوره» به کارگردانی الهام هادی‌نژاد، تهیه‌کنندگی حسین اسدی‌زاده و نویسندگی علیرضا بنیادی، حسین سرانجام و رضا رحیمی‌فرد داستان زندگی یک روز خانمی را به تصویر می‌کشد که در مخالفت با کشف حجاب به مدت هفت سال در خانه بست‌نشینی کرده و در لحظه فوتش سعادت زیارت امام زمان (عج) نصیبش شده است. داستان این فیلم مربوط به سال ۱۳۱۴ سالی که رضاشاه فرمان کشف حجاب را صادر کرد، است.

 

در این اثر که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است، هنرمندانی همچون محمد یوسفی، بهار نوحیان، وفا طرفه، نیلوفر محسنی، هادی افضلی‌نژاد و … به ایفای نقش می‌پردازند.

 

قسمت پایانی «جشنواره فیلم‌های کوتاه داستانی» با عناوین «محافظ» و «مستوره» جمعه پنجم آبان ساعت ۲۱:۱۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعات ۱:۳۰ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶:۲۰ خواهد بود.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«جشنواره فیلم‌های کوتاه داستانی» شبکه دو به ایستگاه پایانی رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید