آخرین خبر

پنج شب در رستوران فردی صدرنشین شد/ «تیلور سوئیفت» پرفروش‎ترین فیلم کنسرت تاریخ

به گزارش آوای ایرانیان فیلم سینمایی «پنج شب در رستوران فردی»(Five Nights at Freddy’s)ساخته‌ی «اما تامی» در اولین هفته‌ی اکران خود با فروشی ۷۸میلیون دلاری صدرنشین جدول فروش هفتگی شد.

در این فیلم که در ژانر وحشت و رازآلود است و فروش جهانی بیش از ۱۳۰میلیون دلار را تجربه کرده «جاش هاچرسون»، «ایزابت لیل»، «متیو لیلارد»، «ماری استوارت مسترسون» و… نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: «مایک در یک رستوران شبانه‌روزی نگهبان شیفت شب است. او متوجه می‌شود عروسک‌های بزرگ آنجا ربات نیستند بلکه زنده‌اند. آیا (مایک) خواهد توانست پنج شب در این رستوران ترسناک دوام بیاورد یا اینکه نقشه‌ای شرورانه‌تر در کار است؟»

پرفروش ترین فیلم کنسرت تاریخ است

فیلم «تیلور سوئیفت: تور کنسرت»(Taylor Swift: The Eras Tour) در سومین هفته‌ی اکران خود با فروشی بیش از ۱۴۹میلیون دلار در دومین جایگاه جدول فروش هفتگی نشست.

فیلم کنسرت این خواننده و ترانه‌نویس مشهور آمریکایی تاکنون بیش از ۲۰۳میلیون دلار فروش جهانی را تجربه کرده است.

از پرفروش‌ترین عناوین این ژانر می‌توان به: Hannah Montana and Miley Cyru) (Best of Both Worlds Concert که در افتتاحیه ۳۱ میلیون دلار و در نهایت به رقم ۶۲.۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۰۸ رسید و همچنین فیلم کنسرت This Is It از «مایکل جکسون»که در افتتاحیه‌اش ۲۳.۲ میلیون دلار کسب و نهایتا به رقمی ۷۲ میلیون دلاری دست یافت، اشاره کرد.

پنج شب در رستوران فردی صدرنشین شد/ «تیلور سوئیفت» پرفروش‎ترین فیلم کنسرت تاریخ

فیلم سینمایی «قاتلان ماه کامل»(Killers of the Flower Moon) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» در دومین هفته‌ی اکران خود بیش از ۴۰ میلیون دلار فروش داشته و در جایگاه سوم قرار گرفته است.

در این فیلم که دار ژانر درام_جنایی و ضد وسترن حماسی آمریکایی است «رابرت دنیرو»، «لئوناردو دی کاپریو»، «لیلی گلداستون» و… نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان «قاتلان ماه کامل» که فروش جهانی آن تاکنون بیش از ۸۴میلیون دلار بوده است در خصوص اعضای قبیله اوسیج در شمال شرقی اکلاهما است که طی دهه ۱۹۲۰ تحت شرایط مبهمی به قتل رسیدند و این قتل موجب تحقیقات بزرگی شد…»

پرفروش ترین فیلم کنسرت تاریخ است

فیلم سینمایی «پس از مرگ»(After Death) به کارگردانی «استفن گری» و «کریس رادکه» در اولین هفته اکران خود با بیش از ۵میلیون دلار فروش در رده‌ی چهارم باکس‌آفیس این هفته نشست.

این اثر براساس تجربیات نزدیک به مرگ، بهترین نویسندگان نیویورک مکاشفه‌گر زندگی پس از مرگ، متخصصان پزشکی، دانشمندان و بازماندگان از آن‌چه در انتظار ماست را رمزگشایی می‌کنند.»

پرفروش ترین فیلم کنسرت تاریخ است

فیلم سینمایی «جن‌گیر: معتقد»(The Exorcist: Believer) به کارگردانی «دیوید گاردن گریین» در چهارمین هفته‌ی اکران نزدیک با فروشی بیش از ۶۰میلیون دلار در جایگاه پنجم جدول فروش نشست.

در این اثر که در ژانر ترسناک است و فروش جهانی آن بیش ازبیش از ۱۲۰میلیون دلار است بازیگرانی چون: «گاستنر لگرم»، «لافورتون جوزف»، «لزلی اودوم جونیور» و… نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: «پس از اینکه پدری متوجه می‌شود که دختر خود و دوستش توسط یک نیروی شیطانی تسخیر شده‌اند، برای نجات آن‌ها از این خطر بزرگ، به دنبال شخصی باتجربه می‌رود و…»

پنج شب در رستوران فردی صدرنشین شد/ «تیلور سوئیفت» پرفروش‎ترین فیلم کنسرت تاریخ

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پنج شب در رستوران فردی صدرنشین شد/ «تیلور سوئیفت» پرفروش‎ترین فیلم کنسرت تاریخ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید