آخرین خبر

ساخت فصل جدید «آخرین بازمانده از ما» شروع می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، کیسی بلویز رییس شبکه «اچ‌بی‌او» در یک کنفرانس مطبوعاتی که صبح پنجشنبه برگزار شد، اعلام کرد تولید فصل دوم «آخرین بازمانده از ما» از اوایل سال ۲۰۲۴ شروع می‌شود.

وی با اشاره به اعتصاب انجمن نویسندگان و انجمن بازیگران گفت تولید فصل دوم این برنامه موفق به دلیل این اعتصاب‌ها به تاخیر افتاد. به این ترتیب اولین فرصتی که برای پخش این سریال می‌توان متصور بود، سال ۲۰۲۵ است.

فصل اول «آخرین بازمانده از ما» ژانویه ۲۰۲۳ از شبکه «اچ‌بی‌او» پخش و به سرعت به یک موفقیت بزرگ بدل شد. این سریال که با اقتباس از یک بازی ویدیویی بسیار محبوب پلی استیشن به همین نام ساخته شده درباره یک قاچاقچی به نام جوئل با بازی پدرو پاسکال است که در آمریکای پساآخرالزمانی که جهان را به دلیل گسترش یک قارچ کشنده فلج کرده، تلاش دارد تا جهان را نجات دهد. وظیفه او این است که دختر جوانی به نام الی با بازی بلا رمزی را در سراسر کشور همراهی کند تا دارویی برای قارچ کوردیسپس تولید کند. در طول راه، آنها با بازماندگان همکار، راهزنان خطرناک و هیولاهایی روبه‌رو می‌شوند که بر اثر ابتلا به این قارچ ماهیت خود را از دست داده‌اند و قارچ از بدنشان جوانه می‌زند.

حتی پیش از آنکه فصل نخست «آخرین بازمانده از ما» به نمایش درآید، ساخت فصل دوم آن تایید شده بود تا با اقتباس از دنباله بازی ویدیویی اصلی این فصل شکل بگیرد.

گفته شده همه فصل ۲ آماده تولید است تا به محض پایان اعتصاب جلوی دوربین برود.

فصل نخست «آخرین بازمانده از ما» ۲۴ نامزدی امی کسب کرد که نامزدی در بخش بهترین سریال درام، بازیگر نقش اول برای پاسکال و بازیگر نقش اول زن برای رمزی از جمله آنها بود.

«آخرین بازمانده» از ما در سایت راتن تومیتوز با نظر ۴۳۵ منتقد و امتیاز ۹۶ درصد تحسین شده است. این مجموعه در متاکریتیک هم با نظر ۴۲ منتقد امتیاز ۸۴ از ۱۰۰ را کسب کرده است. منتقدان زیادی این سریال را بهترین اقتباس از بازی ویدیویی دانسته‌اند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ساخت فصل جدید «آخرین بازمانده از ما» شروع می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید