آخرین خبر

تحریم بازیگر اسراییلی برای نادیده گرفتن کشتار مردم غزه

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از نیوزویک، گل گدوت بازیگر اسراییلی به دلیل تلاش برای نمایش فیلمی که نیروهای دفاعی اسراییل از حملات ۷ اکتبر حماس به رژیم صهیونیستی تهیه کرده‌اند، با واکنش شدید منفی مواجه شد.

حماس در آن روز حمله غافلگیرانه‌ای را آغاز کرد که مرگ‌بارترین حمله مبارزان فلسطینی به اسراییل در تاریخ خوانده شد. اسراییل هم به دنبال آن شدیدترین حمله‌های هوایی خود را به مردم غزه انجام داد. به گزارش آسوشیتدپرس، به گفته مقامات اسراییلی ۱۴۰۰ نفر در اسراییل تا روز سه‌شنبه کشته شده‌اند، در حالی که به گفته مقامات وزارت بهداشت غزه، بیش از ۱۰،۳۰۰ فلسطینی کشته شدند.

بازیگر فیلم «زن شگفت‌انگیز» در بحبوحه درگیری‌های اسراییل و حماس، بارها در شبکه‌های اجتماعی برای حمایت از اسراییل شرکت کرده و حالا تلاش دارد تا یک ویدیوی ۴۷ دقیقه‌ای را که توسط سخنگوی نیروهای دفاعی اسراییل (IDF) ارائه شده، منتشر کند.

گای ناتیو کارگردان برنده اسکار، که گویا رهبری تلاش‌ها برای انتشار این فیلم در آمریکا را برعهده داشت تا آن را برای چهره‌های مشهور و شخصیت‌ها نمایش دهد، فاش کرد گل گدوت و همسرش یارون وارسانو، کمک کردند تا این امر ممکن شود.

تلاش گل گدوت برای برگزاری یک نمایش هالیوودی از حمله حماس به اسراییل با واکنش شدید آنا د آرماس بازیگر کوبایی فیلم «بلوند» روبه رو شد که وی را در اینستاگرام آنفالو کرد و موضع خود را با این کار نشان داد.

از زمانی که گزارش‌هایی مبنی بر تلاش‌های گدوت برای نمایش فیلم منتشر شد، بسیاری به X (توییتر) رفتند و به انتقاد از گدوت پرداختند زیرا او درباره تعداد کشته‌شدگان فلسطینی‌ها و مردم بی‌گناه غزه هیچ اظهارنظری نکرده و به همین دلیل خواستار تحریم این بازیگر شدند.

دولینا گانگولی، کاربر X نوشت: گل گدوت، دختر تبلیغاتی تروریسم تحت حمایت اسراییل. او ممکن است نقش یک ابرقهرمان را بازی کرده باشد اما در واقع چیزی بیش از یک مبلغ و یک عامل نسل کشی نیست.

گدوت اسراییلی است و به عنوان مربی آمادگی جسمانی رزمی در سرویس دفاعی اسراییل خدمت کرده است.

برنامه نمایش این فیلم به رهبری گل گدوت، این هفته در لس‌آنجلس و نیویورک برگزار خواهد شد و کمیته یهودیان آمریکا در سازماندهی این رویداد کمک می‌کند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تحریم بازیگر اسراییلی برای نادیده گرفتن کشتار مردم غزه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید