آخرین خبر

بررسی یک موضوع مهم در برنامه «لالایی حماسه»

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه «لالایی حماسه» شبکه دوم سیما با توجه به مسایل مربوط به فلسطین و اخبار جنگ غزه و رژیم صهیونیستی، روایت‌گر این مباحث در قالب بخش‌های مختلف است.

 

در این برنامه پیرامون مواجهه کودک با اخبار جنگ غزه و رژیم صهیونیست و همچنین مسایل مربوط به فلسطین برای کودکان و نوجوانان صحبت می‌شود.

 

در توضیحات تکمیلی برنامه آمده است:

 

در جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بیش از ۱۵۰۰ کودک فلسطینی به شهادت رسیدند. مقاومت نیز قصه هر روز غرب آسیاست؛ نجوایی که در طول تاریخ لالایی مادران این منطقه بوده و وظیفه و رسالت مادران، تربیت نسلی حماسه‌ساز است.

 

در این برنامه به منظور پرداختن به این مباحث از افرادی همچون منصوره مصطفی‌زاده، صادق رمضان‌نژاد، انسیه مجذوبی، نغمه سیاح‌منش (فعالان حوزه کودک)، صدیقه عاشوری (روانشناس کودک و خانواده)، هدی محمدی (پژوهشگر حوزه رسانه)، مرضیه رضایی (دکترای فلسفه دینی و مادر) و زینب فرحات (مادر لبنانی و فعال حوزه فلسطین) دعوت شده تا پیرامون مقاومت و انتقال این مفاهیم به نسل بعد صحبت کنند.

 

«لالایی حماسه» کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدمهدی آقاجانی دلاور و سردبیری نورالهدی حسینی محمد است که هر روز در فواصل برنامه‌ها از این شبکه روانه آنتن می‌شود.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بررسی یک موضوع مهم در برنامه «لالایی حماسه»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید