آخرین خبر

دعوت داریوش ارجمند از فعالان اقتصادی/ این فرصت را از دست ندهید!

به گزارش آوای ایرانیان داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما وتلویزیون ، ضمن اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت گفت: متاسفانه به دلیل شرکت در یک برنامه خیریه که در شهر بیرجند برگزار شد، توفیق نداشتم تا در مراسم افتتاحیه این رویداد حضور پیدا کنم اما برگزاری این نمایشگاه را یکی از رویدادهای مهم هنری کشور ارزیابی می‌کنم که هنرمندان شاخص و درجه یک حوزه هنرهای تجسمی و هنرهای سنتی در آن حضور دارند.

وی افزود: بسیار خوشحال هستم که بعد از شرایط بد کرونایی کشور و متوقف شدن برنامه ها و فعالیت های هنری دوباره شاهد فعالیت ها و اتفاقات خوب و موثری از سوی عزیزانم در موسسه هنرمندان پیشکسوت هستیم و شرایطی ایجاد شده تا هنرمندان بتوانند در یک نمایشگاه معتبر آثار خود را پیش روی مخاطبان قرار دهند. به هرحال برپایی یک نمایشگاه فاخر و با شکوه با مشارکت ۱۱۰ استاد بزرگ هنر با ارایه بیش از ۲۰۰ اثر ممتاز در فرهنگسرای نیاوران آن هم در زمانی کوتاه و هزینه کم، کار بسیار دشواری است که توسط عزیزان در موسسه هنرمندان پیشکسوت و فرهنگسرای نیاوران انجام شده است.

این بازیگر پیشکسوت تاکید کرد: هنر سرمایه ای نامحدود و ارزشمند و موثرتر از نفت در این کشور و دنیاست. برای باور دارم همین امروز سرمایه ای هنگفت در این نمایشگاه نهفته است که می تواند در این فرصت محدود وارد سبد فرهنگی دوستداران هنر و حتی کسانیکه قصد سرمایه‌گذاری دارند بشود.

ارجمند با توجه به لزوم تبلیغ برای رونق این نمایشگاه، از همه سازمان‌ها، نهادها، مطبوعات و رسانه ملی خواست در این فرصت کوتاه که تا ۴ آذر و پایان نمایشگاه مانده است، کمک کنند تا اتفاق خوبی رقم بخورد.

رییس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت از مدیران عامل بانک‌ها، اتحادیه و جامعه هتل داران، مجموعه داران، مدیران گالری ها و کسانی که به هنر علاقه دارند، دعوت کرد از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی تصریح کرد: در تمام دنیا آثار هنرمندان پیشگام و پیشکسوت را خریداری و در هتل های بزرگ و مهم، در اماکن فرهنگی، عمومی و دولتی در معرض نمایش دایمی مردم قرار می‌دهند. بنابراین من امیدوارم شهرداری‌های کلان شهرها به ویژه تهران، اصفهان شیراز، مشهد و موسسات اقتصادی و بانک ها، کارخانجات، تولیدکنندگان کالا، تجار و بازرگانان با حمایت و خرید آثار، به جای هزینه کردن برای تبلیغات بیهوده و بی اثر به سوی سرمایه گذاری واقعی و مطمئن بروند و از حقیقت فرهنگ و هنر حمایت کنند.

ارجمند در بخش پایانی صحبت های خود گفت: انتظار دارم مقامات و مدیران به ویژه رییس‌جمهور محترم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید از این نمایشگاه برنامه ریزی کنند که اگر این نمایشگاه در یک کشور خارجی اتفاق افتاده بود، مقامات به لحاظ اهمیت و خاص بودن و به لحاظ احترام به جایگاه خاص خالقان آثار، برای بازدید به دنبال وقت گرفتن بودند. مبادا به دلیل کم توجهی، این گونه قلمداد شود که شناختی از نام ارزشمند و جایگاه فاخر این بزرگواران وجود ندارد که به اعتقاد من هر یک نفر از این ۱۱۰ نام، به تنهایی برای اعتبار یک نمایشگاه کافی است!

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دعوت داریوش ارجمند از فعالان اقتصادی/ این فرصت را از دست ندهید!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید