آخرین خبر

جیسون بورن برمی‌گردد/ یونیورسال فیلم جدید می‌سازد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، یونیورسال در مراحل اولیه ساخت فیلم جدیدی با مرکزیت ابرجاسوس جیسون بورن است و ادوارد برگر، فیلمساز آلمانی سازنده «در جبهه غرب خبری نیست» در حال مذاکره برای کارگردانی این فیلم است.

مجموعه پرفروش فیلم‌های «جیسون بورن» شامل ۵ فیلم است که ۴ فیلم از آنها با بازی مت دیمون ساخته شده و بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه سینماها فروش کرده است.

گفته شده این پروژه هنوز در مراحل اولیه شکل‌گیری است و بازگشت به دنیای جیسون بورن ممکن است در آینده‌ای دور محقق شود. هنوز فیلمنامه‌ای نوشته نشده و نویسنده‌ای هم برای این کار انتخاب نشده است. به همین ترتیب نمی‌توان احتمال داد که آیا برنامه بازگرداندن بازیگران اصلی هم وجود دارد یا به طور کلی ماجرای جدیدی روایت می‌شود.

بنابراین، خیلی زود است بگوییم آیا دیمون که اولین بار سال ۲۰۰۲ نقش این قاتل مبتلا به فراموشی را در «هویت بورن» بازی کرد و آخرین بار سال ۲۰۱۶ این نقش را تکرار کرد، باز خواهد گشت یا خیر. همین امر در مورد جرمی رنر که سال ۲۰۱۲ در «میراث بورن» نقش یک شخصیت موازی را بازی کرد هم صدق می‌کند؛ هر چند احتمال حضور او در فیلم بعدی بیشتر است.

اگر برگر با یونیورسال به توافق برسد، پس از داگ لیمان که سال ۲۰۰۲ کارگردانی «هویت بورن» را انجام داد، پل گرین گراس که سال ۲۰۰۴ «برتری بورن»، ۲۰۰۷ «اولتیماتوم بورن» و ۲۰۱۶ «جیسون بورن» را ساخت و تونی گیلروی سازنده «میراث بورن» در سال ۲۰۱۲، چهارمین کارگردان سازنده این مجموعه خواهد بود.

برگر سازنده فیلم حماسی درباره جنگ جهانی اول با عنوان «در جبهه غرب خبری نیست» است که برنده ۴ جایزه اسکار از جمله جایزه بهترین فیلم بلند بین‌المللی شد. اوایل این ماه، فیلم بعدی او با عنوان «کانکلاو» (گردآمدن اسقف‌های اعظم برای انتخاب پاپ جدید)، با بازی رالف فاینس و جان لیتگو برای نمایش در آمریکا توسط «فوکوس فیچرز» خریداری شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جیسون بورن برمی‌گردد/ یونیورسال فیلم جدید می‌سازد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید