آخرین خبر

مستند حجت‌الاسلام احمد خمینی آماده نمایش شد/ تولید «فرمانده»

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مستند «احمد» ساخته مصطفی رزاق کریمی متقاضی حضور در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» است. «احمد» درباره مرحوم حجت الاسلام احمد خمینی فرزند امام خمینی (ره) است.

پوستر این مستند را مازیار علی‌یاری طراحی کرده است. غلامعلی اصغریان تهیه‌کننده و محمدرضا سکوت فیلمبردار این مستند هستند. عوامل این فیلم عبارتند از تدوین‌گر: امیر اصانلو، طراحی و ترکیب صدا: بهروز شهامت، آهنگساز: ماهور آشور، با مشارکت سرود راستین وحدت.

«بانو قدس ایران» ساخته مصطفی رزاق کریمی بهترین فیلم سیزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» بود و در اکران آنلاین مورد توجه قرار گرفت. رزاق کریمی مستند «خاطراتی برای تمام فصول» و فیلم سینمایی «حس پنهان» را کارگردانی کرده است.

تولید مستند «فرمانده» در روایت فتح

مستند «فرمانده» با موضوع فرمانده ناوشکن تمام ایرانی دنا در گروه مستند روایت فتح تولید می‌شود.

«فرمانده» پرتره‌ای از فرمانده ناوشکن تمام ایرانی دناست که به همراه ناو بندر مکران توانستند برای اولین بار در تاریخ ایران، در یک سفر هشت ماهه به دور کره زمین سفر کنند.

مسعود دهنوی، مجتبی عمارلو و سجاد دهنوی تنها تیم مستندساز همراه این سفر بودند که در ۲ هفته پایانی این سفر در ناوشکن دنا حضور داشتند.

این مستند به کارگردانی مسعود دهنوی، هم اکنون در حال تولید مراحل پایانی است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مستند حجت‌الاسلام احمد خمینی آماده نمایش شد/ تولید «فرمانده»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید