آخرین خبر

پوستر مستند «قوی‌دل» منتشر شد/ هانا پولاک مسافر «سینماحقیقت»

به گزارش آوای ایرانیان همزمان با آماده‌سازی نسخه نهایی مستند سینمایی «قوی‌دل» و اصلاح رنگ و نور آن، پوستر فارسی این اثر بلند مستند که توسط امیرمحمد سندانیان طراحی شده است، منتشر شد.

«قوی‌دل» که محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است پرونده خون‌های آلوده فرانسوی در ایران را از منظری دیگر مورد واکاوی قرار داده و متقاضی حضور در هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» است.

عوامل فیلم مستند «قوی‌دل» عبارتند از کارگردان: علی فراهانی صدر، نویسنده: علی رستم آبادی، پژوهش: آرش خلیلی، فیلمبردار: هادی زهره کاشانی، مدیر تولید: محمدجواد قاسمی، تدوینگر: علی فراهانی صدر، صدابردار: حسین خانی و روه‌ام یوسفی، طراحی و ترکیب صدا: امین شریفی، صداگذار: سارا خادمی، اصلاح رنگ: علی شریفی و محمد صالحی، تهیه کننده: سعید الهی.

هانا پولاک مسافر «سینماحقیقت» شد

هانا پولاک کارگردان، فیلمبردار و تهیه‌کننده لهستانی برای فیلم کوتاه مستند خود، «بچه‌های لنینگرادسکی» که در مورد کودکان بی‌خانمانی است که در ایستگاه راه‌آهن لنینگراد در مسکو زندگی می‌کنند، نامزد دریافت اسکار و جایزه امی شد. وی در کارگاه‌های هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور خواهد داشت.

در سال ۲۰۰۳، او به عنوان بهترین تهیه‌کننده فیلم‌های مستند در جشنواره فیلم کراکو برای فیلم «تصنیف ایستگاه راه‌آهن» موفق به دریافت جایزه شد. پولاک در مورد ساخت فیلم مستند در بسیاری از دانشگاه‌های جهان سخنرانی کرده است.

هانا پولاک در جشنواره فیلم کراکو و جشنواره بین‌المللی فیلم مستند حقوق بشر در گلاسکوی اسکاتلند عضو هیات داوران بوده است و به عنوان استاد و کارشناس برای ارزیابی پروژه‌های مستند در موسسه فیلم لهستان فعالیت می‌کند.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۲۷ آذر تا ۲ دی ۱۴۰۲ در پردیس ملت برگزار می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پوستر مستند «قوی‌دل» منتشر شد/ هانا پولاک مسافر «سینماحقیقت»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید