آخرین خبر

جی کی سیمونز هیات منصفه کلینت ایستوود می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی که نیکلاس هولت، تونی کولت و کیفر ساترلند در حال حاضر از بازیگران درام حقوقی کلینت ایستوود هستند که به تازگی تولیدش را از سر گرفته، گفته شده جی.کی.سیمونز بازیگر برنده اسکار هم به آنها در فیلم «عضو شماره ۲ هیات منصفه» ملحق شده است.

این فیلم مهیج حقوقی را کلینت ایستوود برای برادران وارنر کارگردانی می‌کند و فیلمبرداری آن اکنون در آتلانتا در حال انجام است.

علاوه بر هولت و کولت، گابریل باسو، زوئی دویچ، لزلی بیب، کریس مسینا و کیفر ساترلند دیگر بازیگران فیلم هستند.

بر اساس توضیح رسمی استودیو، این فیلم برمبنای فیلمنامه جاناتان آبرامز ساخته می‌شود که درباره یک مرد خانواده به نام جاستین کمپ با بازی هولت است که به عنوان یکی از اعضای هیات منصفه در یک محاکمه قتل مهم خدمت می‌کند، اما با یک معضل اخلاقی جدی دست و پنجه نرم می‌کند و رای هیات منصفه بر زندگی او اثر دارد.

سیمونز هم نقش یکی از اعضای هیات منصفه را بازی خواهد کرد. کولت در نقش دادستان، باسو متهم و مسینا نقش مدافع عمومی را بازی می‌کنند. دویچ هم در نقش همسر هولت ظاهر می‌شود.

ایستوود ۹۳ ساله علاوه بر کارگردانی فیلم، تهیه کنندگی آن را در شرکت خود «مالپاسو» انجام می‌دهد.

سیمونز برای ایفای نقش یک استاد موسیقی سخت‌گیر در درام تحسین‌شده «ضربه» به کارگردانی دمین شزل برنده جایزه اسکار شد. این بازیگر پیش از آن هم برای بازی در «ریکاردو بودن» که در کنار نیکول کیدمن و خاویر باردم ظاهر شده بود، نامزدی اسکار را به دست آورده بود. وی همچنان نقش ناشر فیلم‌های مختلف «مرد عنکبوتی» را برعهده دارد.

این بازیگر به زودی در فیلمی هیجان‌انگیز به عنوان «نمی‌توانی برای همیشه بدوی» به کارگردانی همسرش میشل شوماخر بازی می‌کند. او همچنین در فیلم اکشن نتفلیکس «اتحادیه» در کنار مارک والبرگ و هالی بری حضور خواهد داشت.

از فیلم «عضو شماره ۲ هیات منصفه» به عنوان چهلمین و آخرین فیلم کلینت ایستوود به عنوان کارگردان یاد شده است.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جی کی سیمونز هیات منصفه کلینت ایستوود می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید