آخرین خبر

فراخوان دومین دوره‌ «جشنواره نوجوونیم» منتشر شد

به گزارش آوای ایرانیان عبدالحسین مسلمی رئیس فرهنگسرای بهمن گفت: دومین دوره جشنواره نوجوونیم، با هدف انتخاب نوجوانان برگزیده شهر تهران، به نوجوانان کنشگر اختصاص دارد و متقاضیان می‌توانند در محورهای مختلف جشنواره با هم به رقابت بپردازند.

وی در خصوص چگونگی و زمان اجرای این جشنواره تصریح کرد: جشنواره سراسری «نوجوونیم» در دو مرحله برگزار می‌شود. مرحله مقدماتی آن با انتخاب ۵ نوجوان برگزیده از هر منطقه شهر تهران با رویکرد کمی در شناخت و جذب حداکثری نوجوانان مستعد و مرحله نهایی با رویکرد کیفی در قالب انتخاب ۱۱۰ نوجوان برگزیده شهر تهران با محوریت فراگیری حل یک چالش فرهنگی به صورت متمرکز اجرا می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۶ با اشاره به محورهای این جشنواره و تفاوت این دوره با دوره پیشین تصریح کرد: آنچه این دوره را از دوره پیشین متفاوت می‌کند، فراهم شدن بستر مناسب برای آموزش و رشد نوجوانان در مسیر «کنشگری» است. به همین منظور سعی داریم طی آذر و دی ماه سال جاری و در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شناسایی دانش آموزان فعال و علاقمند به فعالیت‌های کنشگرانه در محورهای: فرهنگی، هنری، ورزشی، علم و فناوری، رسانه و فضای مجازی این جشنواره را با همکاری اداره آموزش و پرورش در این منطقه برگزار کنیم.

دانش آموزان منطقه ۱۶ برای شرکت در این جشنواره و دریافت فرم ثبت نام می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی nojavoonim.farhangsara.ir یا ارسال عدد ۱ به شماره: ۲۰۰۰۱۸۳۷۳۷ یا عضویت در کانال فرهنگسرای بهمن در پیام رسان های (بله و ایتا) به نشانی @farhangsara_bahman برای اطلاع از جزئیات نام نویسی و ارسال تصویر مدارک و فیلم استعداد و توانایی مربوطه اقدام کنند.

کد خبر

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فراخوان دومین دوره‌ «جشنواره نوجوونیم» منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید