آخرین خبر

«بزن تار» شنیدنی شد/ یک پیشنهاد برای تربیت گوش شنیداری مخاطب

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط‌عمومی پروژه ، «بزن تار» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده از سوی بهنام خدارحمی نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی است که پس از اعلام دریافت جایزه و مدال فستیوال بین‌المللی جوایز موسیقی در قالب یک قطعه بی‌کلام در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

امیر احدی نوازنده تار، کوشا صرافی‌گهر، پیام طونی، امیرحسین زندیان، میلاد عالمی، علی جعفری نوازندگان ویولن، کوروش صرافی‌گهر، دانیال جورابچی نوازندگان ویولا، کریم قربانی، داوود منادی نوازندگان ویولنسل، عادل اصغرزاده نوازنده کنترباس، سامان احتشامی نوازنده پیانو، فرزاد قیصری‌پور نوازنده یمپانی، بابک خواجه‌نوری نوازنده تمبک، رضا میهنی نوازنده دف، سین میرزایی نوازنده هورن و محمد صفی، الهه حمیدی، لی لا رضایی، محمد نیکنام (گروه کُر) با بهنام خدارحمی همکاری داشته‌اند.

 

صدابرداری «راپسودی بزن تار» را مهدی سالک اردستانی، رحیم شب‌خیز و نیما اکبریان برعهده داشته‌اند و در شرکت «صدای دنیای هنر» تهیه شده است.

 

«بزن تار» شنیدنی شد/ یک پیشنهاد برای تربیت گوش شنیداری مخاطب

 

در توضیحات تکمیلی راپسودی بزن تار آمده است:

 

«موسیقی «بزن تار»، یک یادآوری است برای آنان که اصل و ریشه موسیقیِ کلاسیکِ ایرانی را فراموش یا گُم کرده‌اند و همچنین پیشنهادی است برای تربیتِ شنیداریِ مخاطبِ موسیقی.

 

لازم به ذکر است که در هیچ جای تاریخ غنی موسیقی ایرانی، نوازندگیِ آکروباتیک، فانتزی و کوبیدنِ بر ساز جایگاهی نداشته و نخواهد داشت.»

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«بزن تار» شنیدنی شد/ یک پیشنهاد برای تربیت گوش شنیداری مخاطب”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید