آخرین خبر

تعامل خوبی بین ساترا و دولت برقرار است

احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره برگزاری نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران با هدف هم‌افزایی بین صاحبان پلتفرم‌ها گفت: ساترا به عنوان نهاد تنظیم‌گر در قبال پلتفرم‌ها موظف است اطمینان خاطر بدهد تا صاحبان کسب‌وکار نسبت به آینده این حوزه آسوده‌ خاطر باشد. یعنی بدانند قواعد شفافی حاکم است و متناسب با این قواعد از او مطالبه‌گری می‌شود و باید در این چارچوب کار کنند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره ایجاد اطمینان به صاحبان کسب‌وکار از لحاظ سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی توضیح داد: یعنی من نوعی که در حوزه اقتصادی کسب‌وکار دارم، بدانم وضع بازار در سه ماه آینده چگونه است. در حوزه دیجیتال هم همینطور است. البته حوزه‌های نوپا در ابتدا نیاز به گفت‌وگو دارد، دوستان ساترا هم تا به حال همین مسیر را رفتند.

وی در ادامه تاکید کرد: نیاز به هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاهی داریم. کسی که از بیرون نظاره‌گر تعامل بین دستگاه‌ها است ممکن است بگوید بین دستگاه‌ها هماهنگی نیست، بعد از من می‌خواهند با ضوابط ساترا آشنا شوم. البته با روی کار آمدن دولت انقلابی بهترین زمان برای هم‌افزایی بین دستگاه‌ها است؛ چراکه این دولت همسو است و به نسبت دولت قبل رویکرد متفاوتی دارد. این همگرایی به تعامل بهتر ساترا و دولت و تقویت هر چه بیشتر ساترا از سوی دولت منجر شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تعامل خوبی بین ساترا و دولت برقرار است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید