آخرین خبر

حضور نادر مریل استریپ در مراسم اهدای جایزه/ «باربی» نجاتمان داد

مریل استریپ که برای اهدای جایزه تجلیل از کری مولیگان در مراسم جوایز فیلم پالم اسپرینگز ۲۰۲۴ حضور داشت، از «باربی» حمایت کرد.

در مراسم جوایز فیلم پالم اسپرینگز که پنجشنبه شب (دیروز به وقت ایران) برگزار شد، مریل استریپ که به ندرت در انظار عمومی ظاهر می‌شود یکی از مهمانان برای اهدای جایزه بود و در این روند به تجلیل از «باربی» هم پرداخت.

استریپ که برای اهدای جایزه ستاره بین‌المللی به کری مولیگان حضور داشت، روی صحنه رفت و پیش از اهدای جایزه به مولیگان، به ۲ خواننده فیلم گفت: می‌خواهم به بیلی آیلیش و فینیاس اوکانل بگویم که شما بمب عشق یعنی «باربی» را ارایه کردید. شما فیلم‌های تابستان گذشته و همه شغل ما را نجات دادید. شما شادی را به نسل‌های بی‌شماری از مردم دادید. بچه‌ها، باید در همین موج برانید تا وقتی پیر شوید و مثل من خسته شوید.

مریل استریپ سپس به مولیگان و بازی وی در «مایسترو» پرداخت و گفت: اگر قرار بود یک ویژگی اساسی را که کری به شخصیت‌های متنوع و گسترده‌ای که بازی می‌کند ببخشد، دقیقا آن چیزی است که او از ما دریغ می‌کند … مانند لرزش‌های کوچک زلزله که ما اینجا در کالیفرنیا داریم. واقعا قابل اندازه‌گیری نیست، هیچ چیز تغییر نمی‌کند، اما شما می‌دانید که زمین دارد آن زیر می‌چرخد و وقتی آن شکاف باز ‌شود، می‌تواند خانه شما را خراب کند.

مولیگان هم رو به استریپ کرد و با گریه گفت: تو فقط قهرمان من هستی، می‌دانی که قهرمان من هستی، تو همیشه قهرمان من بوده‌ای.

مولیگان همچنین درباره درخواست بردلی کوپر برای ایفای نقش فلیشیا مونته آلگره در «مایسترو» اعتراف کرد که به نوعی از درون عصبانی شد. وی گفت: من احساس شرمندگی می‌کنم زیرا انگلیسی هستم. نتوانستم وارد مدرسه نمایش شوم و همیشه به شدت در برابر مفهوم هنرمند بودن مقاومت کرده‌ام. فکر می‌کنم چون هنرمند بودن واقعاً ترسناک است … آسیب‌پذیر است و شما باید خیلی از وجود خودتان را بدهید و فکر می‌کنم این باعث وحشت من شد.

وی افزود: و برای این تجربه، می‌توانم خودم را هنرمند بنامم.

فیلم «قاتلان ماه کامل»، اما استون برای «بیچارگان»، کیلین مورفی برای «اوپنهایمر»، داواین جوی راندولف، گرتا گرویگ برای کارگردانی «باربی»، جفری رایت، کولمن دومینگو، دانیل بروکس، بیلی آیلیش، فینیاس اوکانل برای ترانه «باربی» و پل جیامتی برای «جاماندگان» نیز در مراسم پالم اسپرینگز تجلیل شدند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حضور نادر مریل استریپ در مراسم اهدای جایزه/ «باربی» نجاتمان داد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید