آخرین خبر

مستند «نفس» به جشنواره جیپور هند رفت

مستند «نفس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهزاد رضایی در پنجمین حضور بین‌المللی خود نامزد بهترین مستند از شانزدهمین دوره جشنواره جیپور هند شد. این رویداد که از معتبرترین جشنواره‌های هند است از ۹ تا ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ (۲۰ تا ۲۴ بهمن) برگزار خواهد شد.

این اثر پیش از این جایزه بهترین فیلم را در بخش «سینمای دیگر» چهل و سومین دوره جشنواره Paladino d’Oro Sport Film Festival دریافت کرد و فینالیست یازدهمین دوره جشنواره راه ابریشم ترکیه، نوستالژیای ایتالیا و نامزد بهترین مستند از جشنواره World Music &Independent Film Festival آمریکا شده است.

همچنین جدیدترین پوستر این مستند که طراحی آن بر عهده رزیتا روستا بوده است، منتشر شد.

«نفس» که پخش بین‌المللی آن بر عهده مینروافیلم با مدیریت الهه گودرزی است، تنهایی و عدم ارتباط آدم‌ها در دوران همه‌گیری کرونا و تاثیر آن بر زیست فردی، خلوت و خلاقیت‌های هنرمندان را در کشورهای مختلف جهان به تصویر می‌کشد.

افراد حاضر در این مستند به ترتیب حروف الفبا سرور آشوری‌فر ، یلدیز ابرام، ویسل باشچی، ارویل برویلد، کلادیا بورجا، مسعود چنگیز، مهدی خلیل‌زاده، آذر فهیمی، کوروش قزوینه، سروش قهرمانلو و فربد یداللهی است.

عوامل «نفس» عبارتند از؛ طراح، تهیه‌کننده و کارگردان: بهزاد رضایی، مشاوران کارگردان: زنده‌یاد خسرو سینایی و امیر یوسفی سادات، تدوین: عدنان مسچی و بهزاد رضائی، صداگذاری و میکس: علیرضا کریمی، تیتراژ پایانی: کیکاووس مختاری و محسن جلیلی، خطاط: آرش قهرمانلو، ترجمه و زیرنویس: فهیمه فروغی، ساخت تیزر: حامد حسینی، تصویربرداران: محسن فلاحی، یزدان موسی‌خانی و حسین مظاهری.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مستند «نفس» به جشنواره جیپور هند رفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید