آخرین خبر

توضیح جبلی درباره کاهش هزینه تبلیغات/ خبرنگار صداوسیما توبیخ شد؟

پیمان جبلی رییس صداوسیما درباره کاهش هزینه‌های تبلیغات نامزدها در تلویزیون و رویکردهای جدید بیان کرد: این اولین تجربه استفاده از ظرفیت صداوسیما برای تبلیغات مجلس شورای اسلامی است. ما باید این مسیر را باز کنیم تا بدون چالش و مشکل و با حداکثر تاثیرگذاری بتوانیم در دوره های بعد عمل کنیم. درباره بحث تبلیغ و هزینه هایی که اعلام شد اولاً باید گفت یک مبنای قانونی دارد که براساس همان چیزی است که توسط قانون ِاصلاح شده انتخابات ابلاغ شده است. آیین‌نامه آن هم در دولت تصویب شده و تمام عدد و رقم‌ها هم در هیات اجرایی مرکزی و ستاد انتخابات کشور تصویب شد.

وی که در حاشیه اولین جشنواره آگهی‌های بازرگانی در جمع خبرنگاران صحبت می کرد در پاسخ به سوال مهر درباره این هزینه ها عنوان کرد: با این حال ما برای کمک به مشارکت بیشتر و هم صدایی با نامزدهایی که ممکن است توانایی مالی کافی نداشته باشند داوطلب شدیم و پیشنهادهایی ارایه کردیم. البته باید برای این پیشنهادها مجوز قانونی می گرفتیم اما پیشنهاد دادیم که عدد را کاهش دهیم و بعد از بحث و بررسی‌ها با این پیشنهادها موافقت شد. پیشنهاد دیگری هم دادیم که هر نامزدی که یک درصد آرای ماخوذه حوزه انتخابیه خود را به دست بیاورد کل مبلغی که پرداخت کرده به او برگردانده شود.

جبلی با اشاره به اینکه در حال حاضر پخش آزمایشی برخی از کانال های انتخاباتی شروع شده است، عنوان کرد: هدف ما این است که بیشترین نقش و تاثیر را در تبلیغات نامزدهای محترم ایفا کنیم.

جبلی در ادامه در پاسخ به سوال درباره توییت حاشیه‌ساز آمنه سادات ذبیح پور بیان کرد: قواعدی در سازمان وجود دارد که اگر این قواعد رعایت نشود هرکسی در هر جایگاهی باشد مطابق ضوابط سازمان با او رفتار و برخورد می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “توضیح جبلی درباره کاهش هزینه تبلیغات/ خبرنگار صداوسیما توبیخ شد؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید