آخرین خبر

جولین مور و تیلدا سوینتون بازیگران فیلم جدید آلمادوار

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از انترتینمنت ویکلی، جولین مور و تیلدا سوینتون بازیگر فیلم جدید پدرو آلمادوار با عنوان «اتاق همسایه» خواهند بود.

پدرو آلمادوار این راز را فاش کرد تا سرانجام ۲ بازیگر بین‌المللی که در فیلم جدید او با عنوان «اتاق همسایه» بازی خواهند کرد، به صورت رسمی معرفی شوند. پس از تلاش ناموفق برای ساخت «کتابچه راهنمای زنان نظافتچی» و ۲ فیلم کوتاه ساخته شده در سال‌های اخیر یعنی «صدای انسان» و «راه عجیب زندگی»، این ۲ بازیگر به اولین فیلم بلند آلمادوار به زبان انگلیسی جان می‌دهند.

سوینتون یکی دوبار جسته و گریخته خبر داده بود که در فیلم جدید آلمادوار حضور خواهد داشت، اما معلوم نبود چه کسی او را در این فیلم که نام بازیگر مرد آن نیز مشخص بود، همراهی می‌کند. جان تورتورو یکی از اعضای ثابت فیلم‌های برادران کوئن، از قبل به عنوان بازیگر این فیلم معرفی شده بود.

در بیانیه منتشر شده توسط کمپانی سازنده «ال دسو»، اولین خلاصه فیلمی که کارگردان از آن به عنوان «داستان یک مادر بسیار ناکامل و یک دختر کینه‌توز که به دلیل یک سوء‌تفاهم بزرگ از هم جدا شده‌اند» یاد کرده چنین بیان شده است: مادر گزارشگر جنگ خواهد بود و این نقشی است که متعلق به سوینتون است-که قبلاً با آلمادوار در «صدای انسان» کار کرده است. جولین مور در نقش دوست مادر و صندوقچه درد و تلخی هر ۲ ظاهر می‌شود.

آلمادوار هم اولین سرنخ‌ها درباره فیلم جدیدش را چنین داده است: فیلم درباره ظلم بی حد و حصر جنگ‌ها است، درباره روش‌های بسیار متفاوتی که ۲ نویسنده با آن به واقعیت نزدیک می‌شوند و درباره آن می‌نویسند و درباره مرگ و دوستی به عنوان بهترین متحدان برای مبارزه با وحشت صحبت می‌کند.

فیلمبرداری «اتاق همسایه» ماه مارس در مادرید و نیویورک آغاز می‌شود. مور و سوینتون اکنون هر ۲ در اسپانیا هستند و مشغول خواندن فیلمنامه و اولین تمرین‌هایی که بخش اساسی از روند کارگردانی آلمادوار است. هنوز روشن نیست دیگر بازیگران فیلم چه کسانی خواهند بود.

این فیلم یکی از چندین فیلم مهم اسپانیایی خواهد بود که سال ۲۰۲۴ شکل می‌گیرد و نوید اکران در سال ۲۰۲۵ را می‌دهد.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جولین مور و تیلدا سوینتون بازیگران فیلم جدید آلمادوار”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید