آخرین خبر

خبرنگاران به پشت صحنه ضبط مناظره انتخاباتی رفتند/ فعالیت ۲۴ ساعته

به گزارش آوای ایرانیان  برخی از مدیران سازمان صداوسیما از جمله محمدباقر اعلمی مدیر شبکه تهران، محسن سال افزون مدیر پخش این شبکه، ابوالقاسم هوشمند مدیر اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی به همراه جمعی از خبرنگاران امروز شنبه پنجم اسفند ماه از مراکز رژی کانال‌های انتخاباتی شبکه تهران بازدید کردند.

محمدباقر اعلمی مدیر شبکه تهران در ابتدای این بازدید درباره کانال‌های انتخاباتی تصریح کرد: پخش رسمی کانال‌های انتخاباتی با آغاز تبلیغات نامزدها از بامداد پنجشنبه سوم اسفند ماه در تلویزیون آغاز شد.

وی ادامه داد: ۲ نکته اصلی برای کانال‌ها در نظر گرفته شد؛ اول بسته ۲۰ دقیقه‌ای برای معرفی نامزدها بود که شامل معرفی کلی نامزدها، رزومه کاری، حامیان آنها و سوال‌های مشخصی می‌شد که نسبت به برنامه‌های نامزدها مطرح بود.

اعلمی درباره کانال‌های انتخاباتی تهران تصریح کرد: ۴ کانال در تهران و ۵ کانال در شهرستان‌ها و همچنین سوالاتی برای برنامه طرح که موضوعاتی از تورم و گرانی را شامل می‌شود، در نظر گرفته شد. ۶۳ مناظره در استان تهران ضبط شده است که از بامداد پنجشنبه پخش آنها هم آغاز شده است.

خبرنگاران به پشت صحنه ضبط مناظره انتخاباتی رفتند/ فعالیت ۲۴ ساعته

سپس محمد جبارزاده بعد از بازدید از استودیو شماره ۱۱ درباره برنامه‌های مناظره محور بیان کرد: ویدئوهای مناظره‌ها به صورت جمعی است چون تعداد نامزدها بالاست و نمی‌توان به صورت ۲ نفره یا چند نفره مناظره را برگزار کرد البته در بخشی از شهرهای استان تهران هم نامزدها کمتر بودند.

در ادامه محسن سال افزون مدیر پخش شبکه تهران نیز در سخنانی درباره ترتیب حضور نامزدهای شهر تهران و تعداد کانال‌های انتخاباتی تصریح کرد: چهار کانال تهران براساس حروف الفباست و ترتیب نامزدها براین اساس تنظیم شده است.

وی درباره گلایه‌های برخی نامزدها نسبت به نبود اطلاعات در بارگذاری ویدئوی معرفی‌ها مطرح کرد: ستاد انتخابات همه دستورالعمل‌های تدوین را به موقع اطلاع رسانی کرده است. برای کانال یابی معاونت فنی، ویدئویی تولید و پخش می‌کند تا مردم بتوانند براساس آن کانال‌های انتخاباتی خود را جست‌وجو کنند.

در این بازدید خبرنگاران از نودال پخش مرکزی برنامه‌های انتخاباتی در ساختمان ۹ دی و همچنین استودیو شماره ۱۱ بازدید کردند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خبرنگاران به پشت صحنه ضبط مناظره انتخاباتی رفتند/ فعالیت ۲۴ ساعته”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید