آخرین خبر

«بنیامین» رکورددار تماشا در نخستین روز اکران جشنواره فیلم کودک و نوجوان

گروه استان‌ها- پردیس سینمایی ساحل اصفهان در نخستین روز اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از ساعت ۱۶ به استقبال پخش فیلم‌های جشنواره رفت.

به گزارش آوای ایرانیان، سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان از ۲۸ مردادماه تا ۴ شهریورماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و فیلم‌های این جشنواره در ۵ سینما شامل پردیس سینمایی چهارباغ، پردیس سینمایی ساحل، پردیس هنر، پردیس سینمایی سیتی‌سنتر و سینما بهمن واقع در خوراسگان اکران می‌شود.

پردیس سینمایی ساحل اصفهان در نخستین روز از اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از ساعت ۱۶ و در بخش‌های مسابقه سینمای بین‌الملل ۲، مسابقه سینمای بین‌الملل ۱ و مسابقه سینمای ایران به استقبال پروانه‌ها و هنر دوستان رفت.

از ساعت ۱۶، فیلم‌های «غبار» به کارگردانی دائه ریدوز از جمهوری لتونی در ژانر کودک و همچنین «اوتزی و معماری زمان» به کارگردانی گابریل پی‌نوتا از ایتالیا در ژانر کودک و نوجوان و در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل ۲ به نمایش درآمدند که با دوبله همزمان نیز همراه بود.

«جادوگر کوچک» نیز به کارگردانی مایکل شارر در ژانر کودک و نوجوان و در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل ۱ از ساعت ۱۸:۱۵ به صورت دوبله فارسی در سالن نصف جهان پردیس سینمایی ساحل به نمایش درآمد که استقبال خوبی نیز از آن به عمل آمد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«بنیامین» رکورددار تماشا در نخستین روز اکران جشنواره فیلم کودک و نوجوان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید