صداوسیما دلایل عدم پخش تبلیغات «کلوپ همسران» را تشریح کرد
عباس مهدوی مهر مدیر کل بازرگانی سازمان صداوسیما با ذکر علل مخالفت این کمیته با پخش تیزر و زیرنویس این فیلم اظهار کرد: در صورت جلسه این کمیته که به امضای کارشناسان آن که همگی از چهرههای شناخته شده فیلم و سریال تلویزیون هستند، رسیده صراحتا علل مخالفت اعضای کمیته ذکر شده است.
مهدوی مهر افزود: متن این صورتجلسه از این قرار است: «با توجه به اینکه این فیلم فاقد هرگونه پیام مثبت و آموزنده بوده است و از طرفی الفاظ نامناسب و شوخیهای خلاف عرف در آن دیده میشود اعضای کمیته سینمایی سازمان این فیلم را اثر ضعیفی دانستهاند و بنابراین مشمول حمایتهای تبلیغی صداوسیما قرار نمیگیرد.»
مهدوی مهر با اشاره به وجود شوخیهای سخیف در این فیلم تصریح کرد: تبلیغ فیلمهایی فاقد پیامهای اخلاقی و ارزشی و مملو از شوخیهای سخیفی که بنیان خانواده را هدف قرار میدهد در قاب تلویزیون که رسانهای عمومی است، جایی ندارد.
مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما در پایان با بیان اینکه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار میرود با نگاهی دقیقتر به موضوعات فیلمهای سینمایی نظارت کند، گفت: جای تعجب است که شورای پروانه نمایش چرا به برخی فیلمها با چنین محتواهایی که بنیان خانواده را هدف قرار میدهد و متزلزل میکند، مجوز اکران میدهد.
کمیته سینمایی اداره کل بازرگانی صداوسیما متشکل از هفت عضو است که برای حمایت از فیلمهای سینمایی و امتیاز پخش رایگان زیرنویسهای فیلمهای سینمایی در جلسهای تخصصی درباره صدور مجوز پخش تیزرها و زیرنویسهای فیلمهای سینمایی در حال اکران تصمیم گیری کرده و مراتب را به استحضار ریاست سازمان میرسانند.
برچسب ها آوای ایرانیاناخبار فرهنگی هنریتبلیغاتفیلم کلوپ همسرانمهدی صباغزادهوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
- قبلی «طلاق» ابوالقاسم طالبی به تلویزیون رسید
- بعدی انتشار آلبوم مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی پس از ۵ سال
0 دیدگاه در “صداوسیما دلایل عدم پخش تبلیغات «کلوپ همسران» را تشریح کرد”