آخرین خبر

دانلود تیزر مستند زندگی «مرتضی پاشایی»

مستند «آقای خاص» با موضوع «مرتضی پاشایی»، از نوروز ٩۴ وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود و تیزر تصویری این اثر نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

مجموعه «آقای خاص» مستندی درباره زنده‌یاد مرتضی پاشایی خواننده بنام موسیقی پاپ است که چندی پیش به دلیل بیماری سرطان درگذشت، همچنین تهیه‌کنندگی و تدوین این مجموعه که در شبکه نمایش خانگی پخش و منتشر خواهد شد، جواد هاشمی کارگردان سینما و تلویزیون برعهده دارد، طبق گفته عوامل اثر، این مجموعه به بررسی چگونگی رسیدن مرتضی پاشایی به جایگاهش در حوزه موسیقی پاپ است و به صورت اجمالی در ۵ قسمت زندگی این هنرمند موسیقی بررسی شده است که از آرشیو خانوادگی و دوران کودکی، نوجوانی و از زمانی که پاشایی آهنگسازی و خوانندگی را آغاز کردهف استفاده شده است.

یک قسمت از این مجموعه مختص موافقان و مخالفان مشایعت بزرگ و متفاوت پیکر این هنرمند است، همچنین بخش‌هایی از آن به نظرات دکتر اباذری نسبت به این خواننده مربوط است. در بخش‌های از این قسمت شاهد نقدهای چالشی تعدادی از کار‌شناسان حوزه موسیقی و جامعه‌شناسی هستیم که می‌تواند برای مخاطب جذاب و دیدنی باشد.

شایان ذکر است که مجموعه شبکه نمایش خانگی «آقای خاص» به کارگردانی شاهین صمدپور و با هماهنگی خانواده زنده یاد پاشایی ساخته شده است.

در ادامه می توانید تیزر تصویری مستند «آقای خاص» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دانلود تیزر مستند زندگی «مرتضی پاشایی»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید