آخرین خبر

«محسن چاوشی» تیتراژ طولانی‌ترین سریال تلویزیون را خواند

خواننده آلبوم «پاروی بی قایق» در جدیدترین فعالیت هنری خود تیتراژ یک سریال تلویزیونی را خواند.

به گزارش آوای ایرانیان، سریال تلویزیونی «کیمیا» از ابتدای ماه رمضان سال آینده از شبکه دو سیما روی آنتن می رود و محسن چاوشی ترانه تیتراژ این اثر را خوانده است. پیش تولید سریال ۱۰۰ قسمتی «کیمیا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، کارگردانی جواد افشار و فیلمنامه‌نویسی مسعود بهبهانی‌نیا دو سال به طول انجامیده است.

مهراوه شریفی‌نیا نقش اصلی این سریال را بازی می‌کند و نقش مادرش را نیز آزیتا حاجیان برعهده دارد؛ اقدامی که جواد افشار کارگردان سریال پیش از این در «مادرانه» نیز انجام داده و مادر و دختر واقعی را برای ایفای این نقش روبروی هم قرار داده بود. «کیمیا» پس از طنزهای ۹۰ شبی که چند سالی است ساخته نمی‌شوند، نخستین سریال‌ ادامه‌دار بلند ایرانی است که ۱۰۰ قسمت خواهد داشت.

حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سیدمهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلانی، نوید خداشناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و… بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

در خلاصه داستان «کیمیا» آمده است: در گذر فصل‌ها و سال‌ها و در التهاب حوادث و بحران ها، نسل‌ها و شخصیت ها شکل می‌گیرند. کیمیا از نسلی معترض و حقیقت جوست. او به دنبال کشف حقیقت، ققنوس وار به دل آتش حوادث می‌زند تا جاودانگی را بیابد.این سریال با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دوم سیما در حال تولید است. گفتنی ست سریال کیمیا داستان پرفراز و نشیب زندگی یک زن ایرانی را در سه دوره تاریخی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی و زمان حال حاضر بود تصویر می‌کشد.

در این سریال تلاش می‌شود الگویی از بانوی مسلمان ایرانی ارائه دهد که در جریان حوادث بزرگ اجتماعی کشور تجارت گران سنگی کسب کرده است. کیمیا، الگویی از نقش مهم و حیاتی زنان در استحکام خانواده و پشتیبانی از مردان در صحنه‌های اجتماعی ارائه می‌کند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«محسن چاوشی» تیتراژ طولانی‌ترین سریال تلویزیون را خواند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید