آخرین خبر

گزارش متنی آوای ایرانیان از شب رونمایی آلبوم چهارم محسن یگانه

آوای ایرانیان: مهران یوسفی، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ کشور ، شب گذشته در حالی که ساعاتی از انتشار آلبوم جدیدش((نگاه من)) نمی گذشت ، در میان استقبال پرشور هوادارانش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت .
یگانه در این کنسرت به اجرای قطعاتی از آلبوم های نفس های بی هدف ، رگ خواب ، حباب و تک آهنگ های محبوبش و همچنین قطعاتی از آلبوم جدیدش ((نگاه من)) ک ساعاتی از انتشار آن نمیگذشت پرداخت .
3

قطعات دوستت دارم ، خیابونا ، نباشی ، هوایی شدی ، سکوت ، باور کنم و همچنین ریمیکسی از آخه دل من ، بمون ، عذاب و نمیشه و … یکی پس از دیگری به روی صحنه میرفتند . سپس نوبت به نوازندگی خود محسن یگانه رسید . او گیتار خود را به دست گرفت و با تکنوازی ابتدای قطعه خاطره انگیز سرگرمی به اجرای آن پرداخت .

2

یگانه از آلبوم نگاه نیز قطعات دنبالش میرم ، درکم کن ، دیوار و دلکم را اجرا کرد که در این میان قطعه درکم کن با استقبال شدید هواداران مواجه شد که سبب شد او قول اجرای مجدد این قطعه را در ادامه ی برنامه بدهد . او همچنین به خاطر حاضر نشدن آهنگ (نه) از آلبوم (نگاه من) برای این کنسرت از هوادارانش عذرخواهی کرد. یگانه قبل از اجرای قطعه دلکم گفت (( خیلی ها به من گفتند ای ن قطعه را در آلبوم قرار نده اما پافشاری های من مانع از این کار شد و مطمئن هم بودم که کار خوبی خواهد شد چرا که تنظیم آن را به یک تنظیم کننده حرفه ای به نام علی ثابت سپرده بودم )) که همین امر موجب تشویق علی ثابت از سوی حاضرین در سالن شد وسپس شروع به اجرای آن نمود که . یگانه همچنین در این کنسرت قول آلبوم پنجمش را به هواداران داد . آلبومی که به گفته ی خودش خاطره ی خیلی خوبی را از خود به جا خواهد گذاشت .

10

در انتهای برنامه هم ، یگانه در حین اجرای قطعه بازم بخند ، با گذاشتن کلاهی بر سر هر یک از اعضای گروهش به معرفی یکایک آنان پرداخت .
گفتنی است این کنسرت به همت شرکت ((آوای فروهر)) به مدیریت برادران حاتم پور برگزار شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گزارش متنی آوای ایرانیان از شب رونمایی آلبوم چهارم محسن یگانه”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید