آخرین خبر

گزارش کاملی از کنسرت محمد علیزاده// همینی که هست …

گزارش کاملی از کنسرت محمد علیزاده
همینی که هست
به گزارش خبرگزاری آوای ایرانیان، محمد علیزاده جدیدترین کنسرت خود در تهران را طی روزهای پنجم و ششم خرداد ماه در چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد.
محممد علیزاده که بلافاصله از اجراهای شهرستان پا در سالن میلاد نمایشگاه گذاشته بود در اجرایش هیچ علامتی از خستگی راه نداشت و به همراه گروهش یکی از بهترین اجراهای خود را برگزار کرد .

10

در سانس یک اجرای پنجم خرداد محمد علیزاده قطعاتی چون :هواتو کردم، خیلی برام عزیزه خاطرت، برگرد، زخم، این اولین باره، فکرشم نکن، همینه که هست (به دلیل استقبال تماشاگران دو بار اجرا شد)، غم دنیاس، میشه نگام کنی، بی حوصله، شهر باران، دل بی تو غم زده، تولد(خیلی خوشحالم)، تو رو میخواستم، دلت با منه و جز تو را برای مخاطبانش اجرا کرد.
محمد علیزاده در این کنسرت به مانند سایر اجراهایش ، برنامه را با گفتن سخنانی زیبا در خصوص عشق بازی با خداوند شروع کرد و تا پایان برنامه هم از حس و حال خود درباره عشق به خداوند صحبت های زیادی به زبان آورد.

11

علیزده پس از اجرای قطعه اول خود گفت: معمولا میگویند برای سانس اول نه خواننده آن انرژی لازم را داره که صرف کند و نه مخاطبان آن شور و هیجان را دارند اما بنده معتقدم این سانس اول با همه سانس های اول فرق می کند و مطمئن باشید این سانس یکی از بهترین و خاطره انگیزترین اجراهای من خواهد بود.
وی در قسمی دیگر از کنسرت خود با بیان جمله ای چون” انرژی منفی تو کنسرت من نباشه ها” سعی در تزریق شور و هیجان بیشتر مخاطبان در سالن می کرد.
محمد علیزاده در بخش دیگری از این کنسرت به حضور مهمانانی از برنامه ساعت ۲۵ اشاره کرد و افزود: خیلی خوشحالم که امسال هم یکی از آهنگ هایم جز سه تا اثر برتر مخاطبان این برنامه قرار دارد که این موضوع بدون شک از محبت مردم نشات میگیرد.
وی در ادامه به اضافه وزن خود اشاره کرد و گفت: به نظر خودم و بقیه این مدت کمی چاق شده ام و البته کنسرت ها نمیزارند اونجور که باید ورزش کنم و کمی چاق شده ام، خلاصه “همینی که هست” و پس از این جملات آهنگ “همینی که هست” را اجرا کرد.

2

محمد علیزاده در اواسط برنامه در خصوص حس و حالش ار خوانندگی و شهرت گفت: به جرات می توانم بگویم از دوره نوجوانی خوانندگی یکی از رویاهام و آرزوهایم بوده و خدارو شکر که توانستم به همت خودم و حمایت های خداوند و مردم به این پله از موسیقی برسم و امیدوارم روز به روز به پیشرفت های بسیاری دست یابم.
یکی از نکات جالب توجه کنسرت محمد علیزاده همانند سایر اجراهایش، دکور خاص و منحصر به فرد آن بوده است به طوری که در این دکور، تلفیق زیبای نورپردازی با دکور و ستاره بارون فضای پشت استیج با زمینه ای مشکی حال و هوای خاصی به سالن بخشیده بود که این حال و هوا با اجرای آهنگ “شهر باران” و خاموشی مطلق سالن و روش شدن نور موبایل ها جلوه ای بیشتر به خود گرفته بود.

7

علیزاده در قسمتی از اجرایش به آهنگ جدید خود که فضای شادی نیز دارد اشاره کرد و گفت: “این درست است که تپل شدم اما می تونم شیطون بخونم که” همین جمله علیزاده موجب خنده مخاطبان شد .
وی در قسمی دیگر از کنسرت یادی از دوست و رفیق خود زنده یاد مرتضی پاشایی کرد و گفت: چندین ماه به احترام خانواده مرحوم پاشایی هیچ فعالیت موسیقیایی نکردم یعنی در واقع حس و حال خوبی هم نداشتم زیرا بنده معتقدم برادری به خون نیست بلکه به خاطرات خوب است.

1

در سانس یک که هنگام اذان مغرب شد محمد علیزاده گفت: میریم و بعد از اذان دوباره برمیگردیم از آنجا که معمولا برنامه سانس یک بعد از اذان ادامه نمی یابد اما چون اهل کم فروشی نیستم پس از اذان هم در خدمتتون هستم .
محمد علیزاده در قسمت پایانی کنسرت هنگام آهنگ “شهرباران” از مخاطبان خواست با نور موبایل های سالن را ستاره بارون کنند و همین اتفاق هم افتاد.

12

عظیم روحانی(گیتار کلاسیک )، محمد شعبانی(پرکاشن و جیم بی)، علی شهبازی(گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان(گیتار باس)، بهمن میرزازاده(بوزوکی)، ایمان ذاکری(درامز)، اشکان موسوی(ویولن)، سعید عباسی(کیبورد)، اشکان صدیق آذر(سمپلر) و امیرحسین اویسی(پیانو و کیبورد) نوازدگان اصلی ارکستر بودند.

در بخش زهی نیز آرش جامع،بهراد سوخاکیان،منصور صفاییان،هومان جلالت،آرش اسدی نژاد و پژمان اختیاری حضور داشتند.
این کنسرت با همت موسسه فرهنگی هنری “ایران گام” به مدیریت “صدرالدین حسین خانی” برگزار شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گزارش کاملی از کنسرت محمد علیزاده// همینی که هست …”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید