آخرین خبر

گزارش کامل آوای ایرانیان از کنسرت گروه سون؛ کنسرتی با زور آمپول همراه با کلی سوپرایز

توضیح : متاسفانه بارگذاری خبر در خبرگزاری آوای ایرانیان در چند روز گذشته به علت مشکلات فنی با مشکلاتی روبرو بوده است، این خبرگزاری ضمن پوزش از مخاطبان به اطلاع میرساند با رفع این مشکل از ساعاتی پیش گزارش های کنسرت ها و برنامه ها با چند روز تاخیر رری خروجی خبرگزاری قرار میگیرد.

سون (6)

خبرگزاری آوای ایرانیان: گروه پرطرفدار سون برای اولین بار اجرای کنسرت در تالار بزرگ وزارت کشور را تجربه کرد و طی روزهای هفتم و هشتم خرداد ماه در سه سانس به همت مدیریت سمیه کاویانی و تهیه کنندگی رسول ترابی به روی صحنه رفتند که نکاتی از سانس نخست اجرای گروه سون از نگاه خبرنگار آوای ایرانیان به شرح زیر آمده است:
– برپایی کنسرت در سالن بزرگ وازرت کشور تقریبا کار هر کسی نیست چون با توجه به ظرفیت بالای این سالن نسبت به سایر سالن های کنسرت در تهران، پر کردن صندلی های بیشمار این سالن کار سختی به نظر می رسد اما گروه سون در نخستین تجربه خود در این سالن تمامی صندلی های این تالار را در سه سانس برپایی اجرایشان پر کردند.

سون (18)

– به محض ورود به سالن متوجه شدیم که مسئولین سالن وزارت کشور، جایگاه خاصی را برای استقرار خبرنگاران در نظر نگرفته اند که در این میان روابط عمومی شرکت آوای دوران با زحمت فراوان و مهیا کردن صندلی، سروسامانی به خبرنگاران دادند.
– کنسرت با تاخیر حدود ۳۰ دقیقه ای آغاز شد، مقرر شروع شد که این تاخیر نسبت به تاخیر کنسرت ها سالن میلاد نمایشگاه نکته امیدوار کننده ای به حساب می آمد.
– به محض ورود به سالن دکور منحصر به فرد روی سن به همراه شعله های آتش که در هر دو طرف سن بود جلب توجه می‌کرد و تا زمان پر شدن کامل سالن و آماده شدن گروه سون برای رفتن روی اسیتیج، تیزر تبلیغاتی که توسط شرکت “آوای دوران” برای کنسرت درنظر گرفته شده بود پخش شد.
– اعضای گروه سون با آهنگ “عاشقانه تو رو میخوام” روی سن آمدند و پس از این آهنگ آرش قنادی رو به مخاطبانشان گفت: در این کنسرت که نخستین اجرای خود در تالار وزارت کشور را تجربه می کنیم تمان تلاشمان را می کنیم تا لحظات لذت بخشی و خاطره انگیزی را با شماها به ثبت برسانیم.

سون (26)

– گروه سون در این کنسرت قطعاتی چون تو رو میخوام، باور، ستاره، خواهش، ادعا، نرو خواهش میکنم ، یه راهی پیش روم بذار، بذار دستاتو بگیرم، من بی تو میمیرم، عشق من، همش به تو فکر میکنم، واست میمیرم و در نهایت هم آهنگ محبوب خود “دوست دارم” را اجرا کردند.
– در اواسط برنامه بود که امیر قنادی در خصوص یک سورپرایز ویژه برای مخاطبانشان صحبت کرد و آن سورپرایز چیزی نبود جز رونمایی از قطعه جدید از آلبوم جدید گروه سون..
– پخش هر کلیپ خاص و ویژه برای هر قطعه ای که گروه سون اجرا می کردند به یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد اجراهای این گروه تبدیل شده است .

سون (8)

– حضور مادر کیارش پوزشی در سالن وزارت کشور و تشویق شدید این مادر، لحظاتی احساسی را در سالن حاکم کرد.
– آرش قنادی در این اجرا هم یادی از “علیرضا پیروزی” ترانه سرای آثارشان کرد و به شوخی گفت: علیرضا از وقتی که ازدواج کرده خیلی کمتر به کنسرت ما می آید باید بدونیم دلیل چیست.

سون (20)

– آرش قنادی که از ابتدای اجرا هم مشخص بود صدایی سرماخورده دارد گفت: من با زور چند آمپوب به روی صحنه آمده ام اما قول میدهم امشب بهترین خواننده برایتان باشم.
– نصراللهی(پرکاشن)،پژمان فرهمند(پرکاشن)،محمدرضوانی زاده(گیتار کلاسیک و الکتریک)،هادی جداری(ساکسفون)،پیمان لطیفی(درامز)،حسن فراهانی(ترومپت)،حسین شریفی(ترومبون) گروه سون را در این کنسرت همراهی کردند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گزارش کامل آوای ایرانیان از کنسرت گروه سون؛ کنسرتی با زور آمپول همراه با کلی سوپرایز”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید