آخرین خبر

وکیلی منش، آوازش را به مهران دوستی تقدیم می‌کند

خبرگزاری آوای ایرانیان: کنسرت گروه «اورازوس» جمعه ۲۲ خردادماه به یاد مهران دوستی به روی صحنه می‌رود

به گزارش آوای ایرانیان، در این اجرا که به آهنگسازی و سرپرستی آیدین علیانسب در تالار رودکی به روی صحنه می‌رود؛ علیرضا وکیلی‌منش آوازی در دستگاه سه‌گاه را با شعری از رهی معیری به زنده یاد مهران دوستی تقدیم خواهد کرد.

بخش اول کنسرت شامل دونوازی تار و سنتور می‌باشد که آرزو رضوانی، آیدین علیانسب را همراهی خواهد کرد و قطعات این بخش شامل: مرثیه، نگاه، وسوسه و جدال، و در دستگاه همایون و آواز شوشتری خواهد بود.
بخش دوم این کنسرت شامل گروه نوازی به همراه آواز علیرضا وکیلی‌منش است. تصانیف این بخش در دستگاه سه‌گاه و با بهره از اشعارمولانا، احمد شاملو و دکتر غلامرضا علیزاده ساخته شده‌اند که از جمله آن ها می توان به هم‌نفس، نفوذ و تصانیفی چون: ترسیم بهشت،رویای فردا، پنجره و وصل و لقا اشاره کرد.

این گروه متشکل از آرزو رضوانی نوازنده سنتور ، مازیار شریفی نوازنده قیچک ، سینا علم نوازنده کمانچه، شایان یزدی زاده نوازنده تنبک، ستاره احمدی نوازنده عود، وفا مصباحی نوازنده نی، مریم هاتف نوازنده دف، مهرداد نیستانی نوازنده رباب، رسول مدنی نوازنده تارباس، آیدین علیانسب، شاهین صفایی و پانیذ مجاهدنیا نوازنده تار به سرپرستی آیدین علیانسب جمعه ۲۲ خردادماه به روی صحنه خواهند رفت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “وکیلی منش، آوازش را به مهران دوستی تقدیم می‌کند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید