آخرین خبر

دور جدید «هزار صدای موسیقی» آغاز می‌شود

خبرگزاری آوای ایرانیان: دور جدید برنامه «هزار صدای موسیقی» در سال ۹۴ از شنبه ۲۳ خردادماه در فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، در این برنامه که در ژانر موسیقی پاپ برگزار می‌شود و اولین برنامه از سال سوم آن است، نیما مسیحا به‌عنوان کارشناس خوانندگی، رضا تاجبخش به‌عنوان کارشناس ملودی و تنظیم و مسعود امامی به‌عنوان کارشناس ترانه به بررسی آثار خوانندگان جوان خواهند پرداخت و در پایان نفرات برگزیده از نگاه مخاطبان و همین‌طور کارشاسان معرفی خواهند شد.

در ماه‌های فروردین و اردیبهشت دور نهایی بخش پاپ و سنتی این برنامه برای انتخاب برترین‌های سال ۹۳ برگزار شد و نفرات برگزیده انتخاب شدند.

در آغاز دور جدید این برنامه همچنین خواننده و آهنگساز جنوبی غلامرضا صنعتگر، سازنده قطعات مشهور «امام رضا(ع)» و «میهن عزیزم ایران / با درفش کاویانی» به‌عنوان خواننده مهمان، قطعاتی اجرا خواهد کرد.

«هزار صدا» اولین برنامه مسابقه موسیقی و خوانندگی در ایران است که از شهریور سال ۹۲ آغاز به کار کرده و اکنون در دو بخش سنتی و پاپ ، استعدادهای جوان موسیقی را به علاقه‌مندان این هنر معرفی می‌کند. برنامه روز شنبه ۲۳ خرداد از ساعت ۱۶ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دور جدید «هزار صدای موسیقی» آغاز می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید