آخرین خبر

سوت آغاز “هزار صدای موسیقی” به صدا درآمد

خبرگزاری آوای ایرانیان، دور جدید برنامه هزارصدای موسیقی به داوری نیما مسیحا به عنوان کارشناس خوانندگی، رضا تاجبخش به عنوان کارشناس ملودی و تنظیم و افشین مقدم به عنوان کارشناس ترانه شنبه ۲۳ خرداد در فرهنگسرای نیاوران آغاز شد.

به گزارش آوای ایرانیان، در این برنامه که در ژانر موسیقی پاپ برگزار می شود و اولین برنامه از سال سوم آن است محمد سلیمانی، بابک جاوید، مهدی مظفری، احسان محمدی، امیر کیان، پارسا آتوت و فردین عابدی خوانندگان جوانی بودند که به اجرای آثار خود پرداختند و در پایان هر اجرا داوران برنامه نقد بررسی آثار را بر عهده داشتند.

هزار صدا

رضا تاجبخش کارشناس ملودی و تنظیم در صحبت هایی در خصوص برگزاری این برنامه، هزار صدا را برنامه مثبتی ارزیابی کرد و گفت: مسابقاتی از این دست همچون هزار صدا آنقدر باید برگزار شود تا از درون آن چند استعداد به جامعه هنری معرفی شود. باید برای شرکت کنندگان دوره های آموزشی با سطح بالایی برگزار شود تا سطح مسابقات بهبود یابد. در کنار این کلاس ها باید خواننده تمرین های بسیار زیادی انجام دهد.امشب من خوانندگانی را دیدم که جنس صدایشان شبیه به هیچ کس نبود و اجراهای خوبی را به نمایش گذاشتند. در مجموع خواننده باید پتانسیل ارائه یک کار خوب را داشته باشد تا بتواند به صورت حرفه ای وارد این عرصه شود.

هزارصدا

نیما مسیحا که در این برنامه در مقام کارشناس خوانندگی حضور یافته بود نیز از علاقه اش به برنامه موسیقی هزار صدا گفت و افزود: هزار صدا را به دلیل اینکه اصولی اجرا می شود و ضعف هایش در حال برطرف شدن است دوست دارم. در این برنامه با دوستان با استعدادی آشنا می شوم که می توانند در آینده خوانندگان خوبی شوند. هزار صدا کمک شایانی به موسیقی می کند چرا که قطعا کسانی پیدا می شوند که به صورت حرفه ای به دنیای موسیقی معرفی شوند.

افشین مقدم کارشناس ترانه نیز در صحبت هایی با اعلام این نکته که برای بار دوم به عنوان داور در این برنامه حضور می یابد ابراز داشت:کم تجربه بودن شرکت کنندگان در اجرا لطمه بزرگی به آنها وارد می کند. البته رنگ صدا ها متعلق به خودشان است و معتقدم می توان از میان کسانی که در این برنامه حضور می یابند اگر مدیریت شوند خوانندگان خوبی را کشف نمود. نقد شدن اجرای شرکت کنندگان توسط هیئت داوران این نکته را برای کسانی که می خواهند خواننده شوند روشن می کند که داشتن صدای خوب تنها شرط خوانندگی نیست. صدای خوب در کنار اجرا ، انتخاب و تنظیم خوب می تواند مخاطب را جذب کند.

پارسا آتوک و آرش نصیری

آرش نصیری مجری برنامه هزارصدا نیز در صحبت هایی پیرامون این برنامه گفت: به شخصه از اینکه سال سوم اجرای برنامه هزارصدا آغاز شده خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانیم این برنامه را گسترش دهیم. برنامه هزارصدا در سال اول فقط در ژانر موسیقی پاپ برگزار شد، در سال دوم به همت سید عباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در هر دو ژانر موسیقی پاپ و سنتی برگزار گردید و در سال سوم بخش های موسیقی مناطق ایران و برنامه های خاص موسیقی راک و موسیقی تلفیقی هم به آن اضافه خواهیم کرد. با توجه به اینکه به زودی ماه مبارک رمضان آغاز می شود، در این ایام و در تاریخ ۲۲ تیرماه یک برنامه برای موسیقی اصیل ایرانی در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهیم کرد که جزییات آن و ساعت برگزاری اش به زودی به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

هزارصدا (2)

در خلال برگزاری این برنامه غلامرضا صنعتگر و عمران طاهری، آهنگ معروف امام رضا(ع) و چند آهنگ دیگر را برای حضار اجرا نمودند که مورد توجه قرار گرفت. همچنین نیما مسیحا و بامداد بیات به درخواست حضاز تیتراژ فیلم دست های آلوده ساخته مرحوم بابک بیات را اجرا کردند.

در پایان این برنامه که به عباس مهر پویا تقدیم شده بود نفرات اول تا سوم بدین شرح معرفی شدند: نفر اول: پارسا آتوت/ نفر دوم: فردین عابدی/ نفرسوم: بابک جاوید.

هزار صدا (6)

بر اساس این گزارش، هزار صدا برنامه ای برای کشف و معرفی استعدادهای تازه در موسیقی است که در دو بخش موسیقی اصیل ایرانی و پاپ هر ماه برگزار می شود/گزارش متنی: فارس

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سوت آغاز “هزار صدای موسیقی” به صدا درآمد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید