آخرین خبر

پخش مستند مرتضی پاشایی، بعد از رمضان

خبرگزاری آوای ایرانیان: کارگردان مستند «آقای خاص» گفت: عرضه فیلم مستند زندگی مرتضی پاشایی پس از ماه مبارک رمضان در بازار آغاز می‌شود.

شاهین صمدپور کارگردان مستند مرتضی پاشایی از عرضه مستند «آقای خاص» با محوریت زندگی مرتضی پاشایی پس از ماه رمضان در بازار خبر داد.

وی افزود: تولید این مستند از فردای روزی که مرتضی پاشایی عزیز از میان ما پرکشید آغاز شد و با حضور عوامل تولید این کار در مقابل تالار وحدت به سراغ دوستان مرتضی رفتیم و با آنها گفتگو کردیم. همچنین تصاویری که گروه های دیگر مستندسازان در رابطه با خواننده موسیقی پاپ در مراحل مختلف بیماری و یا صحنه هایی از اجرای کنسرت پاشایی را داشتند هم در اختیار ما قرار دادند.

صمدپور اضافه کرد: در مستند «آقای خاص» همه نزدیکان و دوستان و وابستگان مرحوم پاشایی از جمله پدرو مادر مرتضی که در این زمینه بسیار با ما همکاری کردند حضور دارند. تصاویری از اتفاقات و عکس هایی از همکلاسی‌ها و اردوهای مرتضی در اختیار ما قرار گرفت.

کارگردان «آقای خاص» تصریح کرد: سیدجواد هاشمی کار تدوین این مجموعه را بر عهده دارد و صداگذاری آن هم به پایان رسیده و تنها منتظر انعقاد قراردادی با یک دفتر پخش هستیم تا کار پس از ماه رمضان وارد بازار شود.

وی در پایان بیان کرد: مدت زمان این مستند ۶۰ دقیقه است و در آن از تصاویر آرشیوی بسیاری بهره جستیم. در ساخت این مستند منصور پاشایی تهیه کننده، الیاس صفدری مدیر تصویربرداری، منوچهر صانعی تدوینگر و سید جواد هاشمی تهیه کننده از دیگر عوامل ساخت هستند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پخش مستند مرتضی پاشایی، بعد از رمضان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید