آخرین خبر

گزارش کنسرت‌های موسیقی پاپ پس از ماه رمضان

خبرگزاری آوای ایرانیان: در آستانه عید سعید فطر و پس از تعطیلی یک ماهه کنسرت‌های موسیقی، برخی گروه‌ها سازشان را کوک کرده‌اند تا بار دیگر در سالن‌های برگزاری کنسرت با مخاطبان خود دیداری تازه کنند. در ادامه می‌توانید گزارش سایت «موسیقی ما» را از کنسرت‌های خوانندگان موسیقی پاپ بخوانید که برخی از آنها قرار است بعد از مدت‌ها در تهران اجرا داشته باشند.

سیروان خسروی و اجرای کنسرتی کاملا آکوستیک

سیروان خسروی چندی پیش خبر همکاری خود با کمپانی «اکس» را در صفحات اجتماعی خود منتشر کرد و بعد از آن از حضور خود در اتفاقی خبر داد که طی آن قرار است کنسرتی اکوستیک پاپ به پشتیبانی «اکس بلک» برگزار کند.

سیروان از این اتفاق به عنوان هدیه‌ای به مخاطب‌های خود یاد کرده و کمپانی اکس بلک نیز در وبسایت رسمی خود هدف از برگزاری این کنسرت را تجربه‌ای نو از موسیقی سیروان خسروی در فضایی آرام و متفاوت و صمیمی برای هواداران او اعلام کرده است.

اکس بلک برای شرکت در این کنسرت مسابقه‌ای را طرح کرده که اگر به سه سوال مطرح شده توسط این کمپانی در سایت‌شان پاسخ داده شود، طی قرعه‌کشی به ۳۰۰ نفر بلیت رایگان این کنسرت اهدا خواهد شد.

سیروان که آخرین کنسرت‌اش در تهران مربوط به خرداد ماه بود، بنا دارد این کنسرت را در شب تولدش یعنی یکشنبه چهارم مرداد طی دو سانس برگزار کند. همچینین این کنسرت در روز ۸ مرداد نیز مجددا اجرا خواهد شد. بلیت‌های این کنسرت که در سالن میلاد نمایشگاه اجرا می‌شود، بین ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

اولین اجرای آلبوم «از عشق» با صدای حمید عسکری

در سال جدید چندین‌بار انتشار آلبوم جدید حمید عسکری به تاخیر افتاد و اردیبهشت امسال در حالی برای آخرین‌بار روی استیج رفت که قرار بود در آن کنسرت قطعات آلبوم جدیدش را اجرا کند اما این امر میسر نشد و عسکری برای اینکه پیش مخاطبانش بدقول نشود به خواندن دو قطعه از آلبوم جدید – پیش از انتشار – اکتفا کرد.

حالا آلبوم «از عشق» که پنجمین آلبوم این خواننده است در خرداد ماه منتشر شده و حمید عسکری قرار است کنسرتی را با اجرای قطعات این آلبوم روی صحنه ببرد. این خواننده در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره این اجرا گفته: «در این کنسرت قطعات آلبوم جدید یعنی «از عشق» را به همراه قطعات پرطرفدار و خاطره‌‌انگیز خود اجرا خواهم کرد.» علاوه بر این حمید عسکری درباره کنسرت‌های شهرستان خود به «موسیقی ما» گفته بود: «برای شهرهایی نظیر تبریز، اردبیل، ارومیه، شیراز، آبادان، زاهدان و اراک و چند شهر دیگر قرارداد بسته‌ایم و مراحل مجوز آنها در حال سپری شدن است. هر زمان که مجوزها صادر شود در این شهرها نسبت به برگزاری کنسرت اقدام می‌کنیم. یقینا یک کنسرت ویژه هم در مرداد در شهر تهران خواهیم داشت. آن زمان دیگر آلبوم هم جا افتاده و در واقع کنسرت اصلی این آلبوم در ماه مرداد خواهد بود.»

این کنسرت روز پنجشنبه ۲۲ مرداد و دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با بلیت‌های ۴۰ تا ۱۲۰ هزار تومان روی صحنه خواهد رفت. منتها پیش از آن، روز شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ تیرماه در چهار سانس با بلیت ۴۰ تا ۷۵ هزار تومان در سالن تالار انتظارِ شهر کرمانشاه و پنجشنبه اول مرداد ماه در تالار حافظِ شهر شیراز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

سعید شهروز به درخواست هوادارانش روی صحنه می‌رود

آخرین حضور سعید شهروز روی استیج به دی ماه سال ۹۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برمی‌گردد که در آن منتخبی از آلبوم‌های «بی‌خوابی» و «غزلک» را اجرا کرد. حالا بعد از یک توقف یک سال و نیمه قرار است پیش از انتشار هشتمین آلبوم موسیقایی خود – که امیدوار است در شهریور امسال منتشر شود – کنسرتی را روی صحنه ببرد که در این برنامه به جای زنده یاد میلاد فاضلی که در اجراهای قبلی رهبری ارکستر سعید شهروز را بر عهده داشت، میلاد مجذوب حضور خواهد داشت و بابک شهروز هم در سمت سرپرست ارکستر خواهد بود.

خواننده «غزلک» که پیش از این علت برگزاری این کنسرت را در خواست‌های مکرر طرفدارانش عنوان کرده درباره این برنامه به «موسیقی ما» گفت: «انشاالله اجرای خاطره‌انگیزی از قطعات قدیمی و جدید خواهیم داشت و قطعاتی از آلبوم‌های منتخب خود را به علاوه چند قطعه موسیقایی از آلبوم جدید که هنوز به بازار نیامده اجرا خواهیم کرد که با سازبندی متفاوتی همراه خواهد بود.» این خواننده نسل اولی موسیقی پاپ در این اجرا سعی کرده علاوه بر استفاده از سازهای کنسرت پاپ از سازهای کلاسیک و لاتین نیز استفاده کند.

این کنسرت روز پنجشنبه اول مرداد ماه و تنها در یک سانس، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با بلیت‌های ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان اجرا خواهد شد.

اجرای سیمین غانم به مدت چهار روز در تالار وحدت

سیمین غانم در این اجرا، تعدادی از قطعات خاطره‌انگیز خود و چند قطعه جدید چون «گل گلدون»، «مرد من»، «ستاره»، «بی‌قرار»، «حلقه» و «گل پامچال» را اجرا خواهد کرد. او در حالی قطعات جدیدش را اجرا خواهد کرد که چون در این سال‌ها نتوانسته با موزیسین‌های مرد همکاری کند، خودش آهنگسازی و ترانه‌سرایی قطعاتش را انجام داده است. این بانوی آواز در آستانه هفتاد سالگی ‌مثل همیشه کنسرتش را با قطعه‌ای با یاد علی (ع) شروع خواهد کرد تا به گفته‌ی خودش، شور و هیجانی ویژه به مخاطبان کنسرتش بدهد.

سارا احمدی (دف)، آزاده شمس (ویولن)، آرمینا جعفری (درامز)، نازلی بخشایش (پیانو)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت) سیمین غانم را در این اجرا همراهی خواهند کرد.

این برنامه که ویژه بانوان خواهد بود در روزهای چهارشنبه ۳۱ تیرماه و پنجشنبه و جمعه اول، دوم مرداد و جمعه نهم مرداد ماه ساعت ۱۵ در تالار وحدت با بلیت‌های ۳۰ تا ۹۰ هزار تومان اجرا خواهد شد.

بابک جهانبخش با اجرای قطعات جدید میزبان مردم تهران خواهد بود

بابک جهانبخش بعد از برگزاری آخرین کنسرت‌اش در خرداد ماه اعلام کرد مدتی می‌خواهد از فضای کنسرت‌ها دور باشد تا بتوان چند روزی استراحت کند. بعد از گذشت دو ماه حالا قرار است دوباره به صحنه برگردد و کنسرتی را در تهران برگزار کند.

بابک ریاحی‌پور، سرپرست ارکستر بابک جهانبخش درباره این اجرا به سایت «موسیقی ما» گفت: «مخاطبان مطمئن باشند که در این اجرا قطعات معمول و تکراری نمی‌شنوند و قرار است از آلبوم‌های بابک قطعاتی را اجرا کنیم که یا اجرای صحنه‌ای نداشته‌اند یا کمتر آنها را اجرا کرده‌ایم. علاوه بر آن آخرین تک ترک منتشر شده بابک یعنی «سکوت» و دو قطعه جدید در این برنامه اجرا خواهد شد که احتمالا قرار است در آینده به صورت سینگل منتشر شوند.»

بابک جهانبخش در تاریخ ۲۹ و ۳۰ مرداد طی چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» با مخاطبان خود دیدار می‌کند.

مهدی یراحی بعد از ماه‌ها با «مثل مجسمه» روی صحنه می‌رود

مهدی یراحی که به تازگی سومین آلبوم خود با نام «مثل مجسمه» را منتشر کرده است، به زودی کنسرت خود را که بخش زیادی از آن به اجرای قطعات آلبوم جدیدش اختصاص دارد، روی صحنه خواهد برد. مهدی یراحی پس از انتشار دو آلبوم «منورهاکن» و «امپراطور»، تور کنسرت‌های خود را از تابستان ۹۲ آغاز کرد و آخرین حضورش روی استیج تهران به اردیبهشت سال گذشته باز می‌گردد. او در ادامه فقط چند اجرا در شهرهای مختلف از جمله زادگاهش اهواز داشت که آخرین حضورش روی استیج هم بود و بعد از آن بیشتر زمانِ خود را برای پیگیری روند تولید آلبوم جدیدش صرف کرد.

این کنسرت روز جمعه نهم مرداد ماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت.

مهدی احمدوند با «از این ساعت» رو در روی مخاطبان

مهدی احمدوند تاکنون در شهرستان های خوی، ارومیه، رشت، سقز، گچساران و سرعین به اجرای برنامه پرداخته و او که تجربه لغو کنسرتش در اردیبهشت ماه امسال در ماهشهر را هم داشته است، آماده می‌شود تا بار دیگر در تهران روی صحنه رود. احمدوند که سال پیش اولین آلبوم خود با نام «از این ساعت» را منتشر کرد، در کنسرت پیش‌رو با گلچینی از قطعات آلبوم و تک‌آهنگ‌های خود به اجرای برنامه برای هواداران خود خواهد پرداخت.

تازه‌ترین کنسرت خواننده «از این ساعت» روز دوشنبه ۲۶ مرداد ماه در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه تهران با بلیت ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان برگزار خواهد شد. پیش از آن این خواننده روز پنجشنبه هشتم مرداد ماه در شهر کرمان طی یک سانس کنسرت خواهد داشت.

کنسرت محسن یگانه با اجرای «نگاه من» و میکسی از تمام قطعات هیت‌اش

محسن یگانه بعد از انتشار آلبوم «نگاه من»، شش سانس تور کنسرت‌های این آلبوم را در تهران برگزار کرد و حالا قرار است بعد از ماه رمضان اجرای دیگری از این آلبوم را روی صحنه ببرد. علی ثابت، رهبر ارکستر یگانه در این‌باره به سایت «موسیقی ما» گفت: «در اجرای مرداد ماه، آلبوم «نگاه من» را روی صحنه خواهیم برد و باقی قطعات هم میکسی از آلبوم‌های قدیمی محسن خواهد بود. تفاوت این اجرا با اجراهای قبلی این است که می‌خواهیم تمام قطعات هیت محسن را حتی از آلبوم «نفس‌های بی‌هدف» به صورت میکس اجرا کنیم.»

این اجرا روز ۳۰ مرداد در سالن وزارت کشور، طی دو سانس روی صحنه خواهد رفت که بعد از باز شدن بلیت‌فروشی ممکن است برای یک روز دیگر هم تمدید شود. محسن یگانه پیش از کنسرت تهران در تاریخ ۲۹ تیرماه در سالن «داک تاک هال» دبی، ۳۱ تیر در دهکده زاینده رودِ شهرستان چادگان در اطرف اصفهان، ۶ و ۷ مرداد در رشت، ۸ مرداد در اصفهان، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ مرداد در شیراز و بعد از آن در شهرهای آستارا، رامسر، ایلام، بوشهر، کرمان، رفسنجان و سیرجان به اجرای برنامه خواهد پرداخت و بعد از آن در شهریور ماه برای اولین‌بار در چهار شهر کانادا با مخاطبان ایرانی خود دیدار خواهد کرد.

مجید خراطها با رونمایی از دومین آلبوم‌اش در تهران روی صحنه می‌رود

مجید خراطها پس از کنسرت‌هایی که در شهرهای مختلف داشت، با رونمایی از دومین آلبوم رسمی خود در تهران روی صحنه می‌رود. این خواننده درباره کنسرت خود به سایت موسیقی ما گفته: «در این کنسرت اولین ویدئوی تصویری خود را رونمایی خواهم کرد و قول می‌دهم همه از دیدن آن شوکه شوند. گلچینی از قطعات قدیم و قطعا تعدادی از آهنگ‌های آلبوم جدید را هم اجرا می‌کنیم. آلبومی که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حدودا اوایل مرداد پخش خواهد شد.»

این کنسرت روز سه‌شنبه ۳۰ تیر ماه و دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با بلیت‌های ۴۵ تا ۱۱۵ هزار تومان به همت موسسه «گیتی گویش» برگزار خواهد شد.

علی عبدالمالکی با اجرای آلبوم «مخاطب خاص»

علی عبدالمالکی که پیش از این خرداد ماه با اجرای آلبوم «مخاطب خاص» در تهران روی صحنه رفته بود، بار دیگر با اجرای همین آلبوم، میزبان طرفداران خود خواهد شد.

علی عبدالمالکی درباره این کنسرت به سایت «موسیقی ما» گفت: «در این اجرا بیشتر از قطعات آلبوم مخاطب خاص اجرا خواهیم داشت و تعدادی هم از تک‌ترک‌ها را برای مخاطبان روی صحنه می‌بریم. علاوه بر این یک‌سری برنامه‌های خاص و سورپرایزی هم برای طرفداران خواهیم داشت. ترک‌هایی که می‌خواهیم به صورت سینگل اجرا کنیم هنوز مشخص نشده‌اند و قرار است آنها را از طریق نظرسنجی در صفحات اجتماعی انتخاب کنیم.» این خواننده پاپ درباره اجرایی که در خرداد ماه در تهران روی صحنه برد گفت: «خداروشکر اجرای خیلی خوبی بود و چون خیلی وقت بود که در تهران کنسرت نداشتم و مشغول جمع‌آوری آلبوم بودم، با این کنسرت توانستیم با مخاطبان دیدار داشته باشیم و دلتنگی‌هایمان را برطرف کنیم. مطمئنم که کنسرت ششم مرداد هم بهتر از کنسرت خرداد خواهد شد. البته بعد از کنسرت تهران، تور اجرا در شهرستان‌ها هم شروع خواهد شد و در اکثر نقاط ایران برنامه خواهیم داشت. فعلا این را بگویم که قبل از کنسرت تهران، به احتمال خیلی زیاد روز یکشنبه ۴ مرداد مهمان مردم عزیز خُوی خواهیم بود. ما حدود سی قطعه برای این اجراها آماده کرده‌ایم تا بتوانیم در کنسرت، هر کدام از آنها را که طرفداران درخواست کردند، برایشان اجرا کنیم.»

این کنسرت روز سه‌شنبه ۶ مرداد طی دو سانس و با قیمت بلیت ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.

مازیار فلاحی بعد از مدت‌ها در تهران کنسرت برگزار می‌کند

مازیار فلاحی بعد از آخرین کنسرت‌اش در تهران که زمستان سال پیش برگزار شد، مدتی در پایتخت روی سن نرفت البته در این بین در برخی شهرستان‌ها به اجرای برنامه پرداخت و حالا قرار است دوباره در تهران با هواداران خود دیدار کند.

کنسرت این خواننده روز سه‌شنبه ۱۳ مرداد طی دو سانس با قیمت بلیت ۳۵ تا ۱۱۵ هزار تومان در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد. این خواننده موسیقی پاپ پیش از کنسرت تهران، روز یکشنبه ۲۸ تیر طی دو سانس در شهر تنکابن برنامه‌ای را با بلیت ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان برای مخاطبان خود در سالن سینما انقلاب اجرا خواهد کرد. علاوه بر این او قرار است برای تور کنسرت‌های خارج از کشور هم آماده شود که طبق آن مهر ماه امسال به اروپا سفر می‌کند تا با شعار «عاشقانه‌ها را پایانی نیست» و شش اجرا در کشورهای آلمان، سوئد و انگلستان روی صحنه رود.

منبع: موسیقی ما

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گزارش کنسرت‌های موسیقی پاپ پس از ماه رمضان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید