آخرین خبر

بررسی مشکلات کنسرت‌ها در گفتمان ضرب اصول

خبرگزاری آوای ایرانیان: سومین نشست «گفتمان ضرب اصول» با حضور فردین خلعتبری، کامبیز نوروزی، رامین صدیقی و فرزاد طالبی سرپرست دفتر موسیقی، روز یکشنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان، این نشست به موضوع «بررسی مشکلات کنسرتها (اجراهای زنده)» اختصاص دارد که طی آن مسائلی چون نحوه صدور مجوزها، ضمانت اجرایی مجوزهای قانونی، لغو کنسرت‌های مجوزدار، هزینه‌های دریافتی از سوی اداره اماکن، اجاره‌های گزاف سالن های کنسرت و بسیاری مسائل مربوط به این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

در این جلسه فرزاد طالبی (سرپرست دفتر موسیقی)، فردین خلعتبری(موسیقیدان و آهنگساز)، کامبیز نوروزی (حقوقدان) و رامین صدیقی(تهیه کننده) حضور خواهند داشت و پیرامون موضوع مورد بحث سخن خواهند گفت.

پیش از این دو جلسه«گفتمان ضرب اصول» با موضوع«بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» برگزار شده است.

هدف اصلی برگزار کنندگان سلسله نشست های«گفتمان ضرب اصول» ایجاد فضایی مناسب و به دور از هر گونه عصبیت و تنش برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکلات، فعالان و دست اندرکاران این جامعه شریف در جهت اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفی شان حرکت کنند.

بر اساس این گزارش، سومین نشست«گفتمان ضرب اصول» روز یکشنبه ۲۵ مرداد از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، خیابان جلفا، خیابان ارسباران برگزار می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بررسی مشکلات کنسرت‌ها در گفتمان ضرب اصول”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید