آخرین خبر

از خواندن با “شلوار نظامی” تا خواننده ای که برای “نظامی‌ها” می‌خواند + عکس

آوای ایرانیان: حمید عسکری جدیدترین کنسرت خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران را با شکل و شمایلی جدید به روی صحنه برد.
به گزارش آوای ایرانیان، حمید عسکری جدیدترین کنسرت خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با قطعات آلبوم جدیدش “از عشق” برگزار کرد.
در این کنسرت بیش از هر چیز که نظر مخاطب را به خود جلب می‌کرد پوشیدن شلواری با طرح لباس‌های ارتشی و انداختن گردن‌بند کلید بر گردن بوده است.
به هر حال این نوع پوشش از خواننده پاپ کشورمان بر روی استیج، مخاطبان موسیقی را به یاد حرکات خواننده‌هایی غربی چون “انریکه” می‌اندازد، البته خواننده ای چون انریکه چندین بار با پوشیدین لباس نظامی ایالات متحده بر روی استیج کنسرتی را برای نظامیان آمریکایی برگزار کرده تا به زعم خود با این اقدام روحیه بدهد به خانواده نظامیانی که فرزندانشان با حضور در خاورمیانه، سال ها قربانی سیاست های اشتباه سیاستمداران خود شده‌اند اما با چشم پوشی از خوب یا بد بودن اقدام “انریکه” باید اعتراف کرد که خواننده های مطرح غربی همانند سیاستمداران خود حتی کوچکترین فعالیت های خود را با برنامه ریزی و اهداف خاصی انجام می دهند و به واقع بدون دلیل حرکت خاصی را بر روی استیج انجام نمی دهند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “از خواندن با “شلوار نظامی” تا خواننده ای که برای “نظامی‌ها” می‌خواند + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید