آخرین خبر

60 سال با پرویز مشکاتیان در قاب دوربین

آوای ایرانیان: نمایشگاه عکس«شصت سال با پرویز مشکاتیان» در هفته بزرگداشت این هنرمند فقید از ۶ شهریور در فرهنگسراى نیاوران برگزار مى شود.
به گزارش آوای ایرانیان، آوا مشکاتیان با اعلام این خبر درباره نحوه برگزارى این نمایشگاه گفت: از پاییز سال گذشته به دنبال این بودیم تا به مناسبت شصتمین سال تولد پدرمان برنامه یادبودى متفاوت از آنچه تا به حال برایشان برگزار شده بود برپا کنیم تصمیم به برگزاری نمایشگاه عکس گرفتیم.

وی در ادامه افزود: از همان ابتدا خانم ندا انتظامی و آقای رضا معطریان به خاطر مهری که به پدرم داشتند در عملی شدن این تصمیم و اجرای آن یاری رسان ما بوده و هستند. مدیریت هنری و اجرای امور مرتبط با عکس ها را آقاى معطریان به عهده گرفتند و سایر امور هم با همراهی خانم انتظامی و جناب سجادی مدیریت محترم فرهنگسرای نیاوران به انجام رسید.

فرزند پرویز مشکاتیان ضمن قدردانى از عکاسانى که عکس هایشان در این نمایشگاه استفاده مى شود، گفت: هنرمندان عکاس با همدلی و مهر بسیار و بی هیچ چشمداشت عکس هاى خود را در اختیار ما قرار دادند. سامان اقوامی، ساتیار امامی، مهرداد امینی، گلناز بهشتی، محمد خداداداش، محمد دولو، محسن کثیرالسفر و مریم محمدی هنرمندانی هستند که عکس هایشان در این نمایشگاه دیده خواهد شد که برگزاری این برنامه بی یاری این عزیزان میسر نبود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “۶۰ سال با پرویز مشکاتیان در قاب دوربین”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید