آخرین خبر

جدول اجراهای نهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد

آوای ایرانیان: نهمین جشنواره موسیقی جوان در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران و موسیقی کلاسیک به دبیری هومان اسعدی برگزار خواهد شد.
به گزارش آوای ایرانیان، نهمین جشنواره موسیقی جوان با حضور ۳۳۹ نوازنده و خواننده در شاخه‌های موسیقی دستگاهی، کلاسیک و نواحی از تاریخ ۹ تا ۲۰ شهریورماه در تالار رودکی و وحدت برگزار می‌شود.

در این دوره در بخش موسیقی کلاسیک ۹۴ نوازنده، در بخش موسیقی دستگاهی ۱۶۷ نوازنده و خواننده و در بخش موسیقی نواحی ۷۸ نوازنده و خواننده به رقابت با هم خواهند پرداخت.

نهمین جشنواره موسیقی جوان در سه بخش موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران و موسیقی کلاسیک به دبیری هومان اسعدی برگزار خواهد شد. در بخش موسیقی دستگاهی ایران خوانندگان و نوازندگان سازهای تار، سه‌تار، سنتور، کمانچه، نی، عود، قانون و تنبک؛ در بخش موسیقی نواحی ایران خوانندگان و نوازندگان سازهای زهی (سازهای خانوادۀ دوتار، تنبور، رباب، تار آذری، ساز عاشقی، بینجو، کمانچه، قیچک)، سازهای بادی (سازهای خانوادۀ نی، سرنا، کرنا، بالابان، نرمه‌نای، دوزله، نی‌انبان، نی‌جفتی) و سازهای کوبه‌ای (سازهای خانوادۀ دف، دایره، دهل، نقاره)؛ و در بخش موسیقی کلاسیک نوازندگان سازهای پیانو، ویلن، ویولا، ویلنسل، فلوت، ابوا، کلارینت، ترومبون، ترومپت، هورن و گیتار کلاسیک به رقابت می پردازند.

بر اساس این گزارش، جشنواه نهم موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی ۹تا ۲۰ شهریورماه در تالار رودکی و وحدت برگزار می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جدول اجراهای نهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید